Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ در پی تشییع پیکر سردار شهید حسین اسدالهی فرمانده اسبق لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و برخی انتقادات و گلایه ها در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع با توجه به شرایط کنونی و تصمیمات اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا مبنی بر پرهیز از تجمعات، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکذیب هرگونه برنامه ریزی سازمانی برای این اتفاق گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را ملزم به رعایت تمهیدات و تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در خصوص پرهیز از تجمعات می‌داند و هیچگونه برنامه ای برای تشییع عمومی پیکر سردار اسداللهی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شریف تاکید کرد: حضور اندک برخی از شهروندان، همرزمان و علاقمندان به آن سردار عالیقدر برای تشییع و تدفین وی به صورت خود جوش صورت پذیرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سردار رمضان شریف تشییع پیکر سردار اسداللهی سردار اسداللهی تشییع سردار اسداللهی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است

سردار رمضان شریف با اشاره به لزوم تربیت متعالی گفت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه و بصیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، سردار رمضان شریف معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران در آیین ویژه  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم که در کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه، بصیر و آشنا به مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت از روز اول تاسیس  است.

وی گفت: تاکید مسئولان و فرماندهان سپاه این است که تلاش کنیم دانش سیاسی و عقیدتی پاسداران و بسیجیان افزایش پیدا کند.

سردار شریف افزود: شهادت استاد مطهری معلم انقلاب به عنوان هفته تعلیم و تربیت فرصتی است که تاکید کنیم بر افزایش معرفت و دستیابی به اهداف سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب که با بینش عقیدتی و سیاسی موفق‌تر عمل خواهیم کرد و راحت‌تر به اهداف می‌رسیم.

سردار شریف گفت: تلاش بر این  بوده قدرت سپاه و مولفه قوت سپاه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همه امکانات و لوازم آن در محتوا، مربی و فضای آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

در این مراسم از مربیان و هادیان برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست