Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:23:09 GMT

آموزش پیامکی پلیس راهور به کاربران

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۱۲۸۱

آموزش پیامکی پلیس راهور به کاربران

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: با توجه به بروز بیماری کرونا و حذف برنامه های آموزشی چهره به چهره تدبیر بر آن بوده است که از فضای مجازی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آموزش‌های لازم به مخاطبین ارائه گرددو کار آموزشی به سبک و سیاق قدیمی انجام نگیرد و یک نوع تغییر نگرش در برنامه های آموزشی انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی چغلوند در خصوص تغییر در تاکتیک‌های آموزشی گفت: با توجه به بروز بیماری کرونا و حذف برنامه‌های آموزشی چهره به چهره تدبیر بر آن بوده است که از فضای مجازی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آموزش‌های لازم به مخاطبین ارائه شود و کار آموزشی به سبک و سیاق قدیمی انجام نگیرد و یک نوع تغییر نگرش در برنامه‌های آموزشی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آموزش کاربران ترافیک تاثیربسزایی در کاهش تخلفات و پیشگیری از وقوع تصادفات دارد که پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان از ابتدای سال جاری در یک برنامه منسجم و با هدف گذاری رانندگان متخلف (دارای نمره منفی و جریمه بالا) اقدام به ارسال پیامک‌های آموزشی به این رانندگان کرده است. 

 رئیس پلیس راهور لرستان اظهار داشت: این برنامه آموزشی توسط پلیس‌های راهور شهرستان‌های تابعه نیز اجرا شده است و در این ایام حدودا تعداد 1000 پیامک آموزشی به مخاطبین ارسال شده است. 

چغلوند یادآور شد: اصلاح رانندگان متخلف باعث افزایش ایمنی تردد در معابر شهری می شود و ارسال پیامک‌های آموزشی می تواند باعث پیشگیری از سوانح و تخلفات رانندگی شود. 

چغلوند در پایان به رانندگان توصیه کرد: به تذکرات پلیس توجه بیشتری داشته باشند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور آموزش فضای مجازی لرستان برنامه های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • تغییر چهره بازیگر نقش اصلان «خانه به دوش» بعد از ۲۰ سال
  • (تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان