Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت انعطاف پذیری و در دسترس بودن را از دیگر شاخص‌های کلیدی کیفیت به شمار آورد و گفت: گستردگی و تنوع خدمات و انتظارات مشتریان از ویژگی‌های اصلی کسب و کار‌های پلتفرمی است که مفهوم جدیدی از کیفیت را در دنیای پیش رو تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در ارائه خدمات نوین با رویکرد پلتفرمی نظیر خدماتی که در سکوی تجارت الکترونیک پست تعریف شده است، این مشتریان هستند که با استفاده از امکانات سکو، به ارائه و دریافت خدمات می‌پردازند.

به گفته او، کیفیت ارائه خدمات، متاثر از عملکرد شرکت ملی پست و ارائه دهندگان خدمت در سکو خواهد بود. این امر نظارت و کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در سکو از طرف‌های سوم (کسب و کار‌هایی که در بستر پست، خدمات ارائه می‌دهند) را برای شرکت ملی پست ضروری می‌سازد چرا که مشتری نهایی همزمان خدمات و محصولات طرف سوم ارائه کننده و شرکت ملّی پست را تجربه می‌کند.

قادری افزود: تدوین قواعد و تعیین استاندارد‌های روشن برای ارائه‌ی خدمات در سکوی تجارت الکترونیک پست و پایش و کنترل مستمر آن‌ها از ضروری‌ترین اقداماتی است که شرکت ملّی پست باید برای ارتقای کیفیت خدمات در کسب و کار پلتفرمی خود انجام دهد.

عضو هیئت مدیره ادامه داد: با هر تعریفی که از موضوع کیفیت داشته باشیم، جنبه‌ی مشتری و سطح انتظار او از خدمات، کاملاً پررنگ است. مدیریت و کنترل کیفیت در کسب و کار‌های خطی سنتی قواعد و روش‌های روشنی دارد که شرکت ملی پست در ارائه خدمات جابجایی خود، اهتمام ویژه‌ای در آن داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست مشتری مداری کیفیت شرکت ملی پست کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6093695

دیگر خبرها

  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟