Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تحقق شعار جهش تولید گفت: مجلس یازدهم باید به صورت عملیاتی برای تحقق شعار جهش در تولید گام بردارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تقسیم کاری بین مجمع نمایندگان استان‌ها انجام شود و مجلس از ظرفیتش برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی و بخش کشاورزی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر نیاز به قانونگذاری باشد، مجلس می‌تواند ورود کرده و قوانین مورد نیاز را به تصویب برساند اما مجلس یازدهم باید حرکتی انقلابی، جهادی و عملیاتی برای جهش در تولید انجام دهد.

وی تصریح کرد: باید مشکلات بنگاه‌های اقتصادی بررسی و مسائل این بنگاه‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت مستقل حل شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: با توجه به اینکه یک سال و نیم از عمر دولت باقی مانده است، به نظر می‌رسد دولت انگیزه کافی برای حرکت جهشی در مسیر رونق تولید ندارد، لذا مجلس یازدهم باید کم کاری‌های دولت را جبران کند.

کد خبر 4882966

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی سال جهش تولید ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا ایران هیئت دولت شورای نگهبان خبرگزاری مهر مجلس اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور