Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:23:38 GMT

جهش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۱۸۳۵

جهش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها است

عباس آقاعلیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سالی که گذشت شبکه تعاونی‌ها و تشکل‌های روستایی و کشاورزی توانست با تلاشی بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد و با عمل خالصانه خویش در مسیر گره گشایی از قشر زحمت کش روستایی زمینه ساز رشد و بالندگی آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه حمایت از تولید و تولیدکنندگان به منظور محقق شدن جهش تولید و رونق اقتصادی ضروری است، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به آن اشاره کردند، رونق در تولید از سال گذشته آغاز شده است و تا پایان سال ۹۹ باید به سرانجام برسد و شاهد بر طرف شدن تمام مشکلات تولیدکنندگان باشیم.

آقاعلیخانی با تاکید بر اینکه کمک به جهش تولید و رفع نیازهای شرکت‌های تعاونی روستایی در اولویت امور قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: این شبکه عظیم مردمی ظرفیت‌ها و توانایی بالایی در ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی باید اثرگذاری فعالیت‌های خویش را در نزدیکی به کشاورزان و روستاییان بیشتر کند و رونق اشتغال و جهش تولید مستلزم حمایت از تعاونی‌ها و نهادینه شدن کسب و کار در قالب تعاونی‌ها است.

کد خبر 4884991

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی قزوین تحقق شعار سال ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی نوروز حوادث چهارشنبه سوری شهرکرد بارش باران قزوین شیراز تعاونی ها جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران