Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه بستر لازم برای جهش تولید در استان فراهم است، از مدیران استان خواست تا ابزارهای لازم برای این جهش را فراهم کنند.

هوشنگ بازوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، گفت: هرسال از سوی مقام معظم رهبری به یک عنوان نامگذاری می شود و شاهد هستیم که در سالهای اخیر عمده شعارهای سال حول محور مسائل اقتصادی است و این امر نشان دهنده اهمیت مسائل اقتصادی از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه به مسائل اقتصادی یک امر جدی و مهم است، چرا که اگر بخواهیم از بحران‌های پیش رو و بویژه بحث تحریم‌ها به سلامت عبور کنیم، باید در حوزه مسائل اقتصادی قوی شده و اقتصاد قوی داشته باشیم.

بازوند تاکید کرد: این نامگذاری و شعار سال که محصول رهنمودهای متعدد مقام معظم رهبری است، راهبرد اساسی برای کل کشور است و در استان نیز باید طبق این راهبرد پیش برویم.

استاندار کرمانشاه جهش تولید را نیازمند تامین بسترهایی دانست و افزود: وقتی صحبت از جهش تولید می‌شود باید بسترهای این جهش هم فراهم شود که خوشبختانه بستر لازم برای این کار در استان فراهم است.

بازوند افزود: سال گذشته در استان سه سند اقتصادی مقاومتی، سند تولید و سند اشتغال را تدوین کردیم که هر سه این سندها که تا افق 1400 طراحی شده به منزله بستری مناسب برای جهش تولید در استان محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جهش تولید در کنار بستر مناسب، نیازمند تامین ابزار مناسب نیز هست، گفت: ابزار این کار را باید مدیران استان فراهم کنند که به زودی هم اقدامات لازم در این زمینه در اولین جلسه ستاد تسهیل استان به آنها ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که بخش خصوصی باید محور این جهش قرار گیرد، اما این کار نیازمند همکاری و بسترسازی هرچه بیشتر مدیران برای فعالیت بخش خصوصی است.

بازوند تصریح کرد: مدیران باید تسهیل گری کرده و بستر مناسب را با حذف بروکراسی‌های ادارای برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنند.

وی تاکید کرد: مدیران باید به نحوی عمل کنند که تولید درگیر بروکراسی ادارای نشود، به این معنی که اگر قرار است مجوزی 10 روزه صادر شود، باید سعی کرد این کار ظرف یک روز انجام شود و در اینصورت می توانیم ابزارهای لازم را برای جهش تولید در استان فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سال جدید پس از عبور از بیماری کرونا مسائل مربوط به جهش تولید با جدیت و اولویت بیشتری در دستور کار قرار می گیرد، گفت: امیدواریم در دوران پساکرونا بتوانیم اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده و شاهد جهش تولید در استان باشیم.

بازوند با تاکید بر اینکه جهش تولید در استان چیز دور از ذهنی نیست، گفت: سال گذشته علی رغم تمام مشکلات اقتصادی کشور و با وجود تلاطم‌ها و حوادث تلخ آن استان توانست برنامه های خود را در حوزه اقتصاد استان عملی کرده و به کاهش نرخ بیکاری سه درصدی برسد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طبق اعلام مرکز آمار ایران، کرمانشاه در 9 ماهه ابتدای سال گذشته به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری دست یافته و بسیار امیدوار هستیم که با اعلام آمار جدید مربوط به 12ماهه سال گذشته، این کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان مجددا تکرار شود و به اهداف خود در این زمینه برسیم.

بازوند تصریح کرد: با توجه به تجربه سال گذشته بسیار خوشبین هستیم که در سال جدید هم به اهداف تعیین شده در خصوص جهش تولید برسیم، چرا که استان کرمانشاه ظرفیت های خوبی دارد که باید با مشارکت بخش خصوصی و همراهی مدیران استان از آن بهره گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار كرمانشاه هوشنگ بازوند كرمانشاه منطقه کرمانشاه سال جهش تولید استاندار کرمانشاه مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی استان فراهم فراهم کنند بخش خصوصی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود