Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:59:03 GMT

پروژه مهر ۹۹ آموزش و پرورش البرز کلید خورد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۱۹۴۷

پروژه مهر ۹۹ آموزش و پرورش البرز کلید خورد

مهریارکرمی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در این طرح مهم آموزشی ، عدالت آموزشی ، ساماندهی نیروی انسانی، تامین مناسب تجهیزات مورد نیاز و ایجاد آمادگی درمدارس پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه دبیرخانه استانی این طرح از بهمن ماه ۹۸ درالبرز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: اجرای مطلوب و باشکوه پروژه مهرو ایجاد فضایی بانشاط در مدارس را یکی از اولویت های مهم این طرح عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پروژه مهررا نمادی ازهمبستگی، تحول، مدیریت کارآمد وهدفمند درنظام تعلیم و تربیت وگامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت کشوربرشمرد.
کرمی یادآورشد:  پروژه مهر با پنج هدف که شامل بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی ،احصاء دقیق موانع و آسیب های موجود درحوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، در البرز پایه ریزی شده است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرزافزود: پروژه مهر یک فرآیند بهم پیوسته از مجموعه اقدامات مختلف اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی در استان است که هرگونه سهل انگاری و کوتاهی در اجرای آن، موجب بروز چالش های اساسی در عرصه آماده سازی مدارس خواهد شد.
وی بیان داشت: برای اجرای شاخص های این طرح از نظر کیفی نیاز به همدلی، همراهی، پشتکار و همکاری همه همکاران استان در قالب کار تیمی می باشد.
کرمی عنوان کرد: انتظار می رود مجریان این طرح ملی در استان نسبت به اجرای دقیق شیوه نامه ها و برنامه ها طبق زمانبندی انجام شده اقدام کنند.
وی گفت: دبیرخانه استانی پروژه مهر ۹۹ در اداره آموزش های فنی ،حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش البرز مستقر می باشد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز مهر مدارس البرز مهر پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر چراغیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت معلم ۴۰ برنامه شاخص فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: همزمان با هفته معلم در بیش از ۲۰۰ مدرسه سطح شهرستان زنگ سپاس معلم نواخته شد و با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلمین تقدیر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فرهنگیان، طبیعت گردی و برگزاری مراسم تکریم، جشن سپاس معلم، مسابقه کتابخوانی در طی هفته معلم برگزار می‌شود، افزود: با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستور اخذ سه چمن مصنوعی گرفته شده که دو زمین چمن آن در دو مدرسه سطح شهرستان افتتاح و یک چمن دیگر نیز در دبیرستان شهید مفتوحی بزودی افتتاح خواهد شد.

چراغیان از توسعه فضای مدارس خبر داد و گفت: محیط تعداد ۷ مدرسه در سطح شهرستان نیز کف سازی و آسفالت شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با بیان اینکه هدایت دانش آموزان به هنرستان‌ها رشد قابل قبولی داشته است، گفت: با ساخت و تجهیز کاردانش شهید هنرور ۴۳ درصد از دانش آموزان در هنرستان‌ها و مابقی نیز در رشته‌های نظری مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان تعداد ۶۰ نماز خانه داریم و با حضور ۴۰ روحانی نماز جماعت در مدارس برگزار می‌شود.

کد خبر 6094554

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد