Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما نکیسا، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی درباره استوکس گفت: چرا بازیکنی که ۱۵۰۰ دلار هم کار نکرده باید ۱۵۰ هزار دلار نقد بگیرد؟ بازیکنی که گفته می شود از ابتدا نظر سرمربی هم حضور او نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیما نکیسا هم به جمع منتقدان باشگاه پرسپولیس بابت عقد قرارداد با آنتونی استوکس اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی استوکس کاری کرده که تقریبا اکثر پیشکسوتان پرسپولیس از باشگاه به خاطر جذب او گلایه کنند و حالا نوبت به نیما نکیسا رسیده که عقد قرارداد با این بازیکن را کار اشتباهی بداند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت:

چرا بازیکنی که ۱۵۰۰ دلار هم کار نکرده باید ۱۵۰ هزار دلار نقد بگیرد؟ بازیکنی که گفته می شود از ابتدا نظر سرمربی هم حضور او نبوده است.

اشاره نکیسا به صحبتهای یحیی گل‌محمدی قبل از عقد قرارداد با استوکس است که گفته بود اولویت او حل مشکلات مالی شاگردانش است نه جذب بازیکن خارجی جدید.

فوتبالی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس آنتونی استوکس نیما نکیسا آنتونی استوکس پرسپولیس نیما نکیسا نیما نکیسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت