Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:33:30 GMT

پذیرش مسافر در ملایر نداشتیم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۰۴۲

پذیرش مسافر در ملایر نداشتیم

قدرت اله ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه از ابتدای نوروز هیچگونه پذیرش مسافر را در شهرستان ملایر نداشته‌ایم گفت: از زمان شروع بیماری کرونا ویروس، طبق مصوبه ستاد پیشگیری هتل‌ها، مدارس و مهمان‌پذیر‌های شهرستان تعطیل هستند و هیچگونه پذیرش مسافر در این شهرستان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: توئیت وزیر ارتباطات مبنی بر حضور مسافر در استان همدان و به طبع ملایر، مبنای علمی و آماری ندارد.

او افزود:فقط ملایری‌هایی که قصد بازگشت به منزلشان را داشته‌اند پس از چک و کنترل علائم بیماری، وارد ملایر شده‌اند.

ولدی گفت:کنترل علائم کرونا ویروس در مبادی شهر به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و در صورت مشاهده افراد مشکوک، فرد به قرنطینه اعزام می‌شود.

او بیان کرد:مسافرانی که قصد عبور از ملایر را دارند، توسط نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه پس از تایید سلامت توسط کارشناسان شبکه بهداشت، از طریق کمربندی‌ها به بیرون از شهرستان هدایت می‌شوند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است