Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «روی ویتوریا» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان باتوجه به تعطیلی تمرینات این تیم از بازیکنانش خواسته است تمرینات انفرادی را ترک نکنند.

طبق اعلام روزنامه «الریاضیه» عربستان، بازیکنان النصر با دستور سرمربی خود موظف هستند فیلم تمرینات روزنامه خود را از طریق «واتس‌اپ» برای ویتوریا ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه برای حفظ آمادگی بازیکنان النصر در نظر گرفته شده است.

النصر یکی از حریفان تیم فوتبال سپاهان ایران (با هدایت امیر قلعه نویی) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. 

کد خبر 4885011

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال النصر عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس المپیک 2020 توکیو کسب سهمیه المپیک فدراسیون کشتی کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال دوومیدانی کشتی آزاد فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتور تبریز پس از حاشیه‌های فراوان پس از جدایی پاکو خمز تصمیم به همکاری با یحیی گل محمدی گرفت تا سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشیند. با این حال باشگاه تراکتور پیگیر دریافت مجوزهای حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی تیمش است تا آنها تصمیم بگیرند مربی موقت را با انتخاب گل محمدی تا پایان فصل جاری انتخاب کنند.

از این رو حمید مطهری با انتخاب گل محمدی و تأیید محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، هدایت سرخپوشان تبریزی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

مطهری که به مدت یک سال دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران بود برای پیوستن به تراکتور با این مربی تماس گرفت تا اجازه برای خروج از جمع مربیان تیم ملی ایران را بگیرد. قلعه نویی نیز با درخواست مطهری موافقت کرد تا او راهی تبریز شده و هدایت تراکتور را در ۶ بازی باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی بر عهده بگیرد.

با خروج مطهری از جمع کادر فنی تیم ملی ایران دیگر خبری از بازگشت او نخواهد بود تا امیر قلعه نویی فکر نفر دیگری برای حضور در کنارش همراه با سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه و آندرانیک تیموریان باشد.

کد خبر 6088069

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی