Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:51:47 GMT

۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در دشتستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۱۲۱

۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در دشتستان کشف شد

سرهنگ فرهاد آراوند روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: مامووان پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان پس از اطلاع از این که ۲ نفر از سوداگران مرگ با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس قصد انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار به شهرستان دشتستان را دارند اقدام‌های لازم را برای توقیف خودرو، دستگیری متهمان و کشف مواد مخدر آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و طراحی دقیق عملیاتی و در نتیجه حضور فعال و مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری های شهر برازجان و دیگر واحد های انتظامی، سرنشینان خودرو با هدف فرار از دست ماموران وارد منزلی در شهر برازجان شده و پس از آن که عرصه را برخود تنگ دیدند از آن منزل متواری شدند.

آراوند گفت: با ورود ماموران انتظامی به منزل یاد شده و با احتمال پنهان کردن مواد مخدر توسط متهمان در آنجا، بازرسی دقیق انجام و در نتیجه بازرسی های انجام شده ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: صاحب منزل دستگیر و  پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و تلاش برای دستگیری سایر عوامل مربوطه نیز ادامه دارد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پژو پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو مرگ مواد مخدر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت