Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:01:40 GMT

شهروند گچسارانی بر اثر مصرف الکل جان باخت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۱۲۹

شهروند گچسارانی بر اثر مصرف الکل جان باخت

طاها حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فرد پس از سه روز مراقبت در بخش مراقبت های ویژه جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به شایعه فوت شهروند گچسارانی بر اثر بیماری کرونا افزود: تاکنون هیچ موردی از مرگ بر اثر ویروس کرونا در این شهرستان ثبت نشده است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان عنوان کرد: پنج بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا در گچساران پس از بهبودی ترخیص شدند و سه نفر نیز در بیمارستان شهید رجایی بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان از مشارکت مردم در قرنطینه خانگی و مراقبت های فردی قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا ریشه کنی ویروس کرونا به در خانه ماندن ادامه دهند.

  ۶۴تخت برای بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستانهای شهید رجایی و نفت اختصاص یافته تا در صورت نیاز اقدام به مراقبت شود.

وی بیان کرد: تجهیزات حفاظت شخصی مورد نیاز پرسنل بیمارستان شهید رجایی چون کلاه،عینک،لباس،ماسک و دستکش با حمایت  نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خریداری شده و در زمان حاضر مشکلی از این بابت وجود ندارد.

حسینی تصریح کرد:بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان از نظر تجهیزاتی مانند سی تی اسکن،نیروی انسانی پزشک و پرستار نیز کمبودی ندارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته ( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید.

تاکنون ۲۳ هزار و ۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هزار ۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و  هشت هزار ۳۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بر اساس یافته های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۱۴۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۳ هزار و ۴۹ نفر رسید.

خوشبختانه ۸۳۷۶ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد دانشگاه علوم پزشکی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد دانشگاه علوم پزشکی ایران گچساران ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد دانشگاه علوم پزشکی ایران گچساران بیمارستان شهید رجایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

به گزارش تسنیم، در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی