Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سلامت دامپزشکی آذربایجان غربی از معدوم سازی ۱۳ تن انواع فرآورده های خام دامی در هفته اول اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز در استان خبرداد.

دکتر سید غلامرضا ملکی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طرح نظارت بهداشت فراورده‌های خام  دامی که از ۲۵ اسفندماه در استان آغاز شده تا ۱۵  فروردین ماه ادامه دارد گفت: در این ایام با متخلفین عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی  در سطح شهر به طور جدی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی  با قدرت تمام  در حوزه‌ وظایف قانونی خود قدم برداشته و در این راستا با متخلفین بهداشتی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد کرد.

 دکتر ملکی تصریح کرد: در همین راستا در هفته اول طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز مقدار ۱۳ تن و ۴۵۰ کیلو گرم فرآورده غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج و تعداد ۶ مرکز عرضه متخلف نیز پلمب شد.

وی از کلیه شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده موارد یادشده و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را با سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معدوم سازی موادخام دامی فرآورده های خام دامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد

معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خانه انصاری ارومیه در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران خواهد شد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جواد واحدی در بازدید از پروژه مرمتی خانه انصاری شهرستان اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.

وی افزود: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

کد خبر 749457

دیگر خبرها

  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد