Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مدیریت کل هواپیمایی لبنان به اخبار برخی رسانه‌ها و انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه یک هواپیمای باری از ایران وارد لبنان شده که مسافران مبتلا به کرونا در آن بوده‌اند و اکنون در یکی از بیمارستان‌های این کشور تحت معالجه‌اند، واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش شبکه لبنانی «الجدید»، بیانیه صادر شده به شرح زیر است:

اول: از تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۰  دیگرهیچ هواپیمای ایرانی در فرودگاه بین‌المللی رفیق الحریری بیروت به زمین ننشسته است؛ در آن تاریخ تنها یک هواپیمای مسافربری ایرانی شرکت ایران‌ایر به شماره پروازی «IR۶۶۱» از تهران به بیروت آمد که حامل دانشجویان لبنانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم: خطوط هوایی قطر درخواستی از مدیریت کل هواپیمایی لبنان برای انجام دو پرواز باری میان فرودگاه‌های دوحه-تهران-بیروت-دوحه داشت که به شکل زیر انجام شد:

پرواز اول:

دوحه-تهران-بیروت در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ به شماره « QR۸۵۹۰ ». این هواپیما در فرودگاه رفیق الحریری به زمین نشست و حامل «پست سیاسی» و صندلی چرخدار طبی بود.

بیروت-دوحه در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰. این هواپیما با بار دام و پس از موافقت هواپیمایی قطر با این بار از زمین بلند شد.

پرواز دوم:

دوحه-تهران-بیروت در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ به شماره « QR۸۳۲۰». این هواپیمای قطری در فرودگاه رفیق الحریری به زمین نشست و حامل جنازه یک فرد از کانادا به علاوه پست سیاسی بود.

بیروت-دوحه در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۰. هواپیما با بار دام و در پی موافقت قطر با این بار از فرودگاه بلند شد.

در پایان این بیانیه ادعاها و اتهامات مطرح شد علیه ایران بار دیگر تکذیب و از رسانه‌ها درخواست شده اخبار را از منابع اصلی آن بگیرند.

هفته جاری، وزیر بهداشت لبنان هم ضمن تأکید بر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور، شایعات درباره مرتبط کردن شیوع کرونا در لبنان به فرود یک هواپیمای ایرانی را «فریب بزرگ» خواند و رد کرد

کد خبر 495043 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران ایران و لبنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران ایران و لبنان مارس ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند

دانشجویان لبنانی در دانشگاه‌های بزرگ این کشور همانند بسیاری از دانشجویان سراسر جهان به جنبش بزرگ دانشجویی در حمایت از مردم غزه پیوسته و خواستار توقف جنگ وحشیانه رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که جنبش عظیم دانشجویی در حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از دانشگاه‌های بزرگ آمریکا به دانشگاه‌های سراسر جهان از جمله دانشگاه‌های اروپایی و عربی گسترش یافته است امروز دانشجویان لبنان نیز در تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ این کشور به اعتصابات و تظاهرات‌های ضد صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین پیوستند.

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف لبنان با برگزاری تجمعات و تظاهرات‌ها بر همبستگی خود با مردم غزه تاکید کرده و خواستار توقف جنگ وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین شدند.

این تظاهرات‌ها و اعتصابات در دانشگاه آمریکایی در بیروت، دانشگاه لبنان- شعبه بیروت، دانشگاه عربی بیروت در همه شعبه‌های آن، دانشگاه بین المللی لبنان- شعبه بیروت و البقاع، دانشگاه حدث لبنان، دانشگاه قدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح القدس الکسلیک برگزار شد.

موج تظاهرات‌ها و تجمعات دانشجویان آمریکایی در راستای حمایت از مردم فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

این اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 900 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟10 پیام یک خیزشخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها