Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@15:21:34 GMT

١٢جانباخته و دو مفقودی در حوادث جوی کشور

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۷۵۷

١٢جانباخته و دو مفقودی در حوادث جوی کشور

به گزارش «تابناک»، مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: تا ساعت ٨:٣٠ دقیقه صبح روز جاری بر اساس آمارهای دریافت شده ١١ استان از جمله هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، مازندران، سمنان و کرمان درگیر حوادث جوی شده اند.

وی با بیان اینکه این حوادث تا کنون ٢١مصدوم بر جای گذاشته است، گفت: ١۶نفر از این افراد برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی اعزام و پنج نفر نیز در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی تعداد جانباختگان را نیز ١٢نفر اعلام کرد و افزود: دو نفر خانم ۳۲ ساله و دختر ۵ ساله به علت گرفتار شدن ۴۰۵ در مسیر سیلاب در بندرعباس و یک نفر مرد ۵۸ ساله به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب جان‌باختند. همچنین یک نفر در بندر کنگان، سه نفر در قم، چهار نفر در شهرستان مهر و یک نفر نیز در شهرستان قصرقند جان خود را از دست داده است.

به گفته وی، تا کنون دو نفر در شهرستان رودان مفقود هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، گفت: تیم های واکنش سریع حوزه سلامت در مناطق آسیب دیده استان های کرمان، هرمزگان و بوشهر جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حضور دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت اورژانس حوادث جوی سیل جانباختگان تلفات خسارت کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه (روستای ساروق) مفقود شده اند که تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر سبزوار در حال جستجو برای پیدا کردن این کوهنوردان است.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، محور روستایی ساروق داورزن مسدود شد که با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر، این مسیر بازگشایی و امداد رسانی به دو خودرو گرفتار در سیلاب، انجام شد.

وی گفت: سیل امروز همچنین یک پل در مسیر جاده روستایی بهانگر داورزن را تخریب و موجب انسداد این محور شد.




دیگر خبرها

  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد