Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سامانه بارشی که از روزهای گذشته فعالیت خود را در گلستان آغاز کرد سبب بارش باران و برف در استان شد.

وی افزود: از ابتدای فعالیت این سامانه تاکنون بارش ۳۵ سانتی متری برف در درازنو و چهارباغ و بارش ۳۰ سانتی متری در خوش ییلاق ثبت شده است.

داداشی بیان کرد: همچنین از ایستگاه مینودشت بارش ۵۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلی متر، پارک ملی گلستان ۶۰.۴ و گنبدکاووس ۳۳.۲ میلی متر باران گزارش شده است.

وی گفت: آسمان استان امروز (سه شنبه) ابری بوده و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد نسبتاً شدید و پدیده مه پیش بینی می شود.

داداشی بیان کرد: فردا و روز پنجشنبه بارش ها به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و روز جمعه هوا صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

بارش منجر به سیل در گلستان نداشتیم

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم اعلام کرد: از روز گذشته تا امروز (سه شنبه) به طور میانگین حدود ۴۰ سانتی متر در محورهای کوهستانی استان برف باریده که بیشترین آنها در ارتفاعات درازنو و توسکستان بوده است.

غلامرضا بیکی گفت: در حال حاضر ۳۲ اکیپ راهداری استان در محورهای کوهستانی استان مشغول عملیات برفروبی و راهداری هستند و تمامی محورها به جز توسکستان که به دلیل کولاک برف و امنیت مسافران به دلیل شیوع کرونا مسدود است، بقیه راهها باز بوده و مشکلی در تردد آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر محور توسکستان هم بازگشایی می شود به بستن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی تاکیدکرد و افزود: مطابق پیش بینی ها و اخطاریه های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و تصمیمات قرارگاه مدیریت بحران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛ اکیپ های راهداری در طول راه ها جانمایی و مستقر بوده اما خوشبختانه تاکنون بارشی که منجر به وقوع سیل در استان شود، نداشتیم

کد خبر 4885065

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی نوروز حوادث چهارشنبه سوری شهرکرد بارش باران قزوین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود