Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای اراتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته‌موفق شدند 13 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات‌های ضربتی توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامرضا جعفری افزود: در بازرسی دقیق از خودروها 930 کیلو و 639 گرم تریاک ، 133 کیلو و 292 گرم حشیش ، 2 کیلو هرویین ، 10 کیلو و 782گرم سایر مواد جمعا یک تن و 305 کیلو انواع مواد افیونی کشف و ضبط و در این رابطه 24 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در 72 ساعت گذشته با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی ماموران 26 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و توزیع مواد در سطح استان اجرا و در اجرای این طرح ها 167 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خودرو محورهای مواصلاتی مرگ مواد مخدر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پلمب یک کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در مشهد و رمزگشایی از ۲۸ فقره سرقت از باغ ویلاها خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر توزیع گسترده مواد شوینده با برند تقلبی در سطح شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی کلانتری شهید" هاشمی نژاد" با یک سری کار گسترده اطلاعاتی کارگاه تولید موادشوینده تقلبی را در محدوده شهرک طرق شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سردار نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه به همراه نماینده اداره بهداشت و صمت وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در این عملیات در بازرسی از محل 500 کیلوگرم پودر لباسشویی فله، 50 کارتن پودر لباسشویی، 120 لیتری مایع دستشویی فله، 10 کارتن مایع ظرفشویی، 3 کارتن صابون 144 تایی، 5 کارتن 6 تایی شامپو، یک مخزن بزرگ برای میکس مواد اولیه، بیش از 2 هزار ظرف 4 لیتری و برچسب تقلبی برندهای معتبر کشف شد.

وی با اشاره به پلمب کارگاه موردنظر، خاطرنشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رمزگشایی 28 فقره سرقت از باغ ویلاهای منطقه خلق آباد

سردار نگهبان گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی از باغ ویلاهای محدوده روستای گلیزدر و جهیزخانه، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری خلق آباد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی میدانی سرقت ها مشخص شد که سارقان شبانه درب و پنجره فلزی و تمامی لوازم با ارزش از قبیل کابینت، سینک ظرفشویی، کابل های برق، پمپ آب، کفکش و لوازم باغبانی را از باغ ویلاهایی که خارج از بافت روستا و فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی بودند سرقت کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری خلق آباد با یک سری تحقیقات گسترده میدانی به سرنخ هایی از دست داشتن سرنشینان یک دستگاه پیکان وانت پلاک مخدوش در محدوده سرقت ها دست یافته و تحقیقات فنی خود را در این رابطه آغاز و با رصدهای اطلاعاتی گزارشی مبنی بر تردد متهمان در محدوده روستای "خوش هوا" به دست آمده و بلافاصله ماموران انتظامی با کنترل محورهای مواصلاتی متهمان را در حالی که در زیر یک پل در حال اوراق کردن یک درب بزرگ باغی بودند مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان 32 و 37 ساله که هر دو اعتیاد دارند پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های فنی پلیس به 28 فقره سرقت از باغ ویلاهای محدوده روستای گمیزدر و جهیزخانه و فروش اموال مسروقه به یک ضایعاتی در بولوار شاهنامه اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از انبار ضایعاتی مورد نظر، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند