Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان ماه ژانویه با شیوع ویروس کرونا در چین، ایران درصدد ارسال محموله‌های کمکی به چین برآمد و هزاران نفر با شعار «چین قوی باش» مردم چین را حمایت کردند. این شعار نه تنها در مکان‌های مختلف ایران بلکه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری که در تهران برگزار شد نیز تکرار شد و صدها نفر این شعار را در کنار مسئولان چینی سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتا برج آزادی تهران به پشتیبانی از چین در مبارزه با کرونا نورآذین شد.

در ماه مارس شیوع ویروس کرونا در ایران جدی شد و چینی‌ها در این وضعیت در کنار ایران قرار گرفتند و با شعار «همیاری در یک قایق همکاری در رفع دشواریه موجود» درصدد کمک به ایران شتافتند. حتا گروه متخصصان پزشکی چین به ایران اعزام شدند و محموله‌های کمکی گردشگران چینی به ایران ارسال شد. مسئولان چین اعلام کردند: مایلیم ضمن تقویت همکاری با ایران تا حد توان خود کمک را در اختیار ایران بگذاریم.

برخی از دست‌اندرکاران چین نیز با شعار «دوست واقعی در دوران سخت پیدا می‌شود» به حمایت از ایران پرداختند و حتا هنرمندان چین ازجمله جکی چان به میدان آمد و گفت: کرونا چالش مشترک بشر است. چین قوی باش؛ ایران قوی باش.

سایر هنرمندان و بازیگران و کارگردانان سرشناس چین نیز در پیام‌های ویدئویی خطاب به مردم ایران و چین گفته‌اند: «ایران قوی باش؛ چین قوی باش»، «در مقابل کرونا ما باهم همیاری می‌کنیم»، «ده روز دور گردون افسانه است و افسون»، «با همبستگی و همکاری سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم.» «چین از شما پشتیبانی می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا جکی چان ویروس کرونا گردشگران چینی قوی باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پشیمانم!
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!