Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین آمار مصدومین و فوتی‌های سیل در ۱۱ استان به ۱۲ جانباخته و ۲۱ مصدوم رسید. تاریخ انتشار: 11:10 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۹۹۴

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، آخرین گزارش حوادث جوی را تشریح کرد و گفت: بر اثر حوادث جوی تاکنون ۱۱ استان هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان، خراسان جنوبی و رضوی، مازندران، سمنان و کرمان متاثر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دست فروشان، عامل اصلی کپی کارت‌های بانکی

خالدی افزود: کل مصدومین تاکنون به ۲۱ نفر، مصدوم اعزامی ۱۶ نفر و درمان در محل ۵ نفر بوده است.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: تعداد فوتی‌ها تاکنون به ۱۲ نفر (بندرعباس ۲ نفر- خانم ۳۲ ساله - دختر ۵ ساله - گرفتار شدن ۴۰۵ در مسیر سیلاب - لارستان: ۱ نفر -مرد ۵۸ ساله - گرفتار شدن خودرو مسیر سیلاب - بندرکنگان: ۱ نفر - قم: ۳ نفر یک خانم، یک اقا و کودک ۶ ماهه - ریزش تونل بر اثر بارش باران - مهر: ۴ - قصر قند: ۱) و تعداد مفقودین به ۲ نفر (رودان) رسیده اند.

خالدی تصریح کرد: تیم‌های واکنش سریع حوزه سلامت در مناطق آسیب دیده استان‌های کرمان، هرمزگان و بوشهر جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حضور یافته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد