Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات جابجایی روستاهای پایین دست سد استقلال میناب پرداخت.

مختار سلحشور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع بارندگی های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی در استان هرمزگان، افزود: با سیلابی شدن حوضه های آبریز سد استقلال، آب پشت این سد از حد نرمال بالاتر رفته که باز شدن دریچه های سد را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این امر باعث شد که روستاهای تمبک بالا و تمبک پایین که در پایین دست سد قرار دارند در محاصره سیلاب قرار گیرند.

سلحشور اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه اقدامات لازم جهت امداد رسانی به اهالی منطقه انجام شد و امدادگران جمعیت هلال احمر نسبت به تخیله دو روستای تمبک بالا و پایین اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به اینکه ساکنان این دو روستا جهت اسکان موقت به روستای حکمی منتقل شده اند، خاطرنشان کرد: روستای تمبک پایین ۱۷۹خانوار و و تمبک بالا ۱۶۵خانوار در خود جای داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل نوروز 99 سیلاب در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان مختار سلحشور، صبح امروز اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه سوم اردیبهشت، حادثه گرفتار شدن فردی در روستای پشتکوه بندرعباس براثر ریزش آوار به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گزارش شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پایگاه چاه شیرین به محل حادثه اعزام گردید.

وی تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو و آوار برداری به وسیله ست هیدرولیک و تجهیزات امدادی عملیات فرد متوفی رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه این عملیات با مشارکت ۵ امدادگر در قالب دو تیم انجام شد، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی پس از ۲ ساعت عملیات، پیکر بی جان متوفی را از چاله خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کد خبر 6086269

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی