Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:58:15 GMT

تایید باشگاه چلسی؛ رهایی ستاره انگلیسی از شر کرونا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۳۴۲۱

تایید باشگاه چلسی؛ رهایی ستاره انگلیسی از شر کرونا

باشگاه چلسی تایید کرد که وضعیت عمومی کالوم هادسون اودوی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود رو به بهبودی است و دیگر مشکل چندانی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته پیش بود که باشگاه چلسی در خبری شوکه کننده اعلام کرد که ستاره جوان و انگلیسی این تیم یعنی کالوم هادسون اودوی به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ موضوعی که موجی از نگرانی را در سایر بازیکنان چلسی و البته دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا به نظر می‌رسد کالوم هادسون اودوی که در چند روز گذشته ریکاوری خود را پشت سر گذاشته روند رو به بهبودی خود را طی کرده است. در همین رابطه باشگاه چلسی اعلام کرد که این ستاره جوان بعد از ابتلا به ویروس کرونا روند درمانی خود را انجام داده و حالا دیگر علائمی از ویروس کرونا در او مشاهده نمی شود. از طرف دیگر باشگاه لندنی تایید کرد که اودوی تمرینات انفرادی خود را برای رسیدن به مرز آمادگی در خانه پیگیری می کند.

 

 

 

 

به جز هادسون اودوی، سرمربی آرسنال نیز یکی دیگر از افراد مهمی بود که تست کرونایش مثبت شد. با این وجود میکل آرتتا نیز روز گذشته در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا اعلام کرد که روند بهبودی خود را به طور کامل پشت سر گذاشته و دیگر هیچ مشکلی ندارد.

چلسی هادسون اودوی ویروس کرونا تیم ملی انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا چلسی هادسون اودوی ویروس کرونا تیم ملی انگلیس هادسون اودوی ویروس کرونا باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف و رهایی صدها پرنده کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأموران همیشه بیدار مرزبانی استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی دقیق موضوع و شناسایی قاچاقچی را در دستور مرزبانان قرار دادند.

وی افزود: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کند با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.

وی یادآور شد: مأموران مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعزام به محل در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به کشف ۲۲۴ قطعه پرنده زینتی از نوع «عروس هلندی» و «طوطی سبز» و تعداد ۳۲ احشام از نوع «میمون» شدند.

سردار شجاعی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان کرد: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری باید از طریق مبادی قانونی انجام گیرد چرا که قاچاق در این زمینه علاوه بر تخریب محیط زیست، می‌تواند اثرات نامطلوبی در سلامت سایر گونه‌ها و حتی انسان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کد خبر 747770

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته