Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویزیتور جنسیت: آقا، خانم تحصیلات: دیپلم سن حداکثر 35 سال حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی ایاب و ذهاب پورسانت سرپرست فروش جنسیت: آقا، خانم تحصیلات: دیپلم سن حداکثر 35 سال حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی ایاب و ذهاب پورسانت راننده وانت   جنسیت: آقا تحصیلات: دیپلم سن حداکثر 35 سال داشتن وانت خودروی شخصی حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی ایاب و ذهاب پورسانت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه رزومه خود به آدرس زیر مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 04533645930 آدرس: اردبیل - شهرک صنعتی فازیک ( ایثار )- خیابان 11 - روبروی تصفیه خانه - جنب قند مهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

او افزود: این وسایل نقلیه در صورت تهیه بیمه‌نامه و مراجعه به پلیس ۱۰+ و ثبت اطلاعات بیمه‌نامه در سامانه‌های مربوطه مجددا امکان استفاده از سهمیه کارت سوخت خود را خواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس