Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین روزهای سال جدید، پنج دستور کار مرتبط با شکست کرونا و تحقق شعار سال برای کمیسیون‌ها و مراکز دبیرخانه مجمع ابلاغ کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین روزهای سال جدید، پنج دستور کار مرتبط با شکست کرونا و تحقق شعار سال برای کمیسیون‌ها و مراکز دبیرخانه مجمع ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابلاغیه میرسلیم به رؤسای کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی مجمع تشخیص مصلحت

 

متن دستور العمل دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آقایان

دکتر سید مصطفی میرسلیم رئیس کمیسیون امور زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع

دکتر علی آقامحمدی رئیس کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع

دکتر حسین مظفر رئیس کمیسیون علمی، فرهنگی- اجتماعی دبیرخانه مجمع

دکتر داود دانش جعفری رئیس کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع

سردار دکتر احمد وحیدی رئیس کمیسیون سیاسی دفاعی امنیتی دبیرخانه مجمع

دکتر سید یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع

با سلام

با توجه به ضرورت سرعت بخشی به پایان دادن به اپیدمی و شکست قطعی کرونا در کشور و بازگشت کسب و کارها به شرایط مطلوب و همچنین ضرورت بسیج همه ظرفیت‌های کشور برای تحقق شعار "جهش تولید"، و با تاکید ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله آملی اقدامات زیر سریعا" در دستور کار قرار گرفته و گزارش هفتگی پیشرفت امور گزارش شود.

1- تجربه جدید اپیدمی کرونا، به عنوان یک مسئله برای آسیب‌شناسی و بازنگری در سیاست‌های کلی سلامت و سیاست‌های کلی امنیتی-دفاعی(با تمرکز بر منازعه بیولوژیک)، مورد توجه قرار گیرد.

2- رعایت الزامات و تکالیف سیاست‌های کلی در زمینه مبارزه با کرونا ارزیابی و آسیب شناسی وپیشنهادات لازم را ارایه دهید.

3- جلسات هم‌اندیشی با تولیدکنندگان کشور که به فرموده رهبر انقلاب، فرماندهان، پیشروان، خط‌شکنان و صفوف مقدم عرصه حیاتی «تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی» هستند، برگزار شده و نظر آنان درباره الزامات تحقق سیاست‌های کلی مرتبط با جهش تولید، اخذ شود.

4- ضمن اعلام آمادگی کامل مجمع و واحدهای کارشناسی وپژوهشی آن در کمک به قوای سه گانه درسرعت بخشیدن در مبارزه با کرونا وجهش تولید ازبعد وظیفه ذاتی خود در اجرایی شدن سیاست‌های کلی و نظارت بویژه سیاست های کلی سلامت برخود لازم می دانیم که درصورت ملاحظه کاستی‌های سیاستی و قانونی برای تحقق و اصلاح سیاست‌ها پیشنهاداتی استخراج و برای تصمیم گیری درصحن مجمع ارایه کنید.

5- پیشنهادات و نظرات کارشناسی اعضای مجمع، و نخبگان و پژوهشگران مرتبط با مجمع جهت برون رفت از شرایط کنونی و تحقق شعار سال اخذ، جمع بندی و در اختیار نهادهای زیربط قرار گیرد.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتهای پیام/

R1381/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محسن رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محسن رضایی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سیاست های کلی رئیس کمیسیون تحقق شعار سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است