Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: در راستای بخشنامه ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی، بیش از شش هزار نفر از محکومین زندان‌های استان فارس به مرخصی اعزام شدند.

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: با مکاتبات انجام‌شده با کلیه دادستان‌های حوزه قضائی و دستگاه‌ها اجرایی (فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران) دستور نظارت و کنترل بر مبادی ورودی‌های استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام و تمام مبادی ورودی به استان فارس به‌صورت مستمر رصد و تحت کنترل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی، به استفاده دستگاه تب‌سنج و غربالگری در ورودی‌های استان تأکید کرد و گفت: باید همه افراد که وارد استان می‌شوند کنترل شوند و کسانی که علائم این بیماری رادارند شناسایی و تحت درمان قرار گیرند.

آسیابی ادامه داد: تمامی مسافران مشکوک به ویروس کرونا که در مبادی ورودی شهر با معاینات پزشکی و انجام تب‌سنج مورد آزمایش و غربالگری می‌شوند در مکانی خاص به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

دادستان شیراز با شاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سلامت، ادامه داد: تمامی تلاش و ظرفیت‌های قانونی خود را برای مقابله با این ویروس به کار بسته‌ایم و مردم نیز باید تردد‌ها را کنترل و از رفت‌وآمدهای غیرضروری در شهر پرهیز کنند.

آسیابی از برخورد قاطع با اجاره دهندگان منازل مبله در استان و شهر شیراز سخن گفت و افزود: هیچ خانه مسافری حق اسکان مسافر را ندارد و در صورت مشاهده تخلف همچون خانه‌های مبله پلمب خواهند شد.

وی تصریح کرد: با افرادی که مانع اجرای مقررات بهداشتی در جامعه شوند و بهداشت عمومی را به مخاطره اندازند مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با قاطعیت برخورد جدی خواهد شد.

دادستان شیراز در پایان به متخلفان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی هشدار داد و گفت: احتکار اقلام بهداشتی در شرایط خاص اخیر درواقع مبارزه با سلامتی مردم است و در صورت سوءاستفاده از نیاز‌های مردم مجازات سنگین برای آن‌ها در نظر خواهد گرفته شد.

آسیابی از کشف بسیار اقلام بهداشتی در استان نیز اطلاع داد و گفت: تمامی اقلام کشف‌شده مانند ماسک، ژل بهداشتی و دیگر اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحویل داده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: در راستای صدور بخشنامه ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی، بیش از ۶ هزار نفر از محکومین زندان‌های استان فارس تا ۱۵ فروردین‌ماه به مرخصی اعزام شدند.

انتهای پیام/981002

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه شیراز دادستان مرخصی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

 پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های کشور خبر داد و تأکید کرد شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور است.

پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت تا شنبه ۰۸ اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.

محدودیت تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الی ساعت 6 روز شنبه تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت محور کرج ـ چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

- از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

- از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)

- از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

- تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت 6 الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.

ج- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد. در سایت www.rahvar ۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است.

در سایت www.۱۴۱.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد