Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۸۱ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. تاریخ انتشار: 12:15 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۰۰۸

به گزارش گروه جامعه خبرکزاری میزان، سردار "محمدرضا مقیمی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا  گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالا‌های بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و به صورت نامحسوس، انبار‌ها و مراکز متخلف پخش کالا‌های بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبار‌های مورد نظر کردند.

بیشتر بخوانید: دست فروشان، عامل اصلی کپی کارت‌های بانکی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه تصریح کرد: مأموران در بازرسی از انبار‌ها ۱۲۵ هزارو ۹۰۰ عدد دستکش، ۲۷ هزارو ۷۷۱ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده و ۲۸ هزارو ۲۸۳ عدد انواع ماسک کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این رابطه از ۶۹۷ باب انبار و داروخانه بازدید شد که تعدادی از مراکز متخلف توزیع تجهیزات بهداشتی پلمب شد.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها تحویل شد گفت: در این خصوص ۱۹ نفر محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید" انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه‌های اقتصاد کشور است را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است و ان شاء الله با اقدام قاطع و موثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روز‌های مردم را به پلیس داشتند گفت: با عنایت به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این خصوص هستند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی، آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس احتکار رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تجهیزات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری