Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:19:31 GMT

توزیع قریب به 200 سبد غذایی بین نیازمندان ابرکوه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۴۲۷۲

توزیع قریب به 200 سبد غذایی بین نیازمندان ابرکوه

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: در آستانه عید نوروز 99 قریب به 200 سبد غذایی هرکدام به ارزش دو میلیون ریال در بین نیازمندان شهرستان ابرکوه توزیع شد.

رحیمه اسحاقی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن نوروز 1399 و به رسم هرساله، بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با حمایت همیشگی خیرین و نیکوکاران، تعدادی سبد غذایی تهیه و در بین نیازمندان و مددجویان توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها؛ تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و از رونق افتادن کسب‌وکارها، مستمندان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت خیرین هستند که در همین راستا قریب به 200 سبد غذایی تهیه و در بین آنان توزیع شد.

اسحاقی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، رب گوجه، حبوبات (عدس و نخود)، ماکارونی، سویا، شیرینی و... است که در شهر ابرکوه، مهردشت و روستاهای بخش مرکزی و بهمن با همکاری دهیاری‌ها، توزیع شد.

وی ارزش هر سبد غذایی را بیش از دو میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امید است که با حمایت بیشتر خیرین بتوانیم در طول سال جدید کمک‌های بیشتری را جذب کرده و بتوانیم جمعیت بیشتری را تحت پوشش این سبدهای غذایی قرار دهیم.

گفتنی است محمد عزیزی مسئوول واحد اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه نیز از مراحل تهیه و بسته‌بندی سبدهای غذایی عیدانه موسسه مذکور، بازدید کرد.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: موسسه خیریه نوروز 99 ابرکوه بسیج فارس یزد سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد