Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان به‌مناسبت تبریک سال نو و تبادل نظر و همفکری برای هم‌افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرمانده مرزبانی استان همراه با هیئتی ظهر امروز به‌مناسبت تبریک سال نو و تبادل نظر و همفکری برای هم‌افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها با فرمانده قرارگاه عملیاتی و فرمانده گروه 33 توپخانه لشکر 28 پیاده کردستان دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: بزرگترین افتخار نیروهای مسلح سربازی امام زمان(عج) و توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: باید همواره «هوشیاری و آمادگی» در دستور کار نیروهای مسلح باشد و با تمام توان و ارتقاء آموزش‌ها و توان عملیاتی در مقابل هجمه‌ها، تهدیدات و جنگ نرم دشمن بایستیم.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با یادآوری اینکه نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، گفت: تعامل سازنده نیروهای مسلح می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها و ناامنی‌ها مثمر ثمر و امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار، امنیت و آسایش کنونی در استان مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: آمادگی رزمی و توان عملیاتی مختص به یک دوره خاص نیست و همواره حفظ آمادگی و ارتقاء آن در دستور کار تمامی فرماندهان، مسئولان و کارکنان است.

سردار مرزبانی تصریح کرد: باید توان و آمادگی نیروها به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گرفته و در سطح بالایی نگاه داشته شود و این هدف، با اتکا بر پویایی آموزش‌ها و تناسب آن با تهدیدات و ماموریت‌های پیش‌رو تحقق می‌یابد.

دیدار فرماندهان سپاه و مرزبانی کردستان به روایت تصویرفرمانده مرزبانی کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: مرزهای مشترک میان ایران و عراق جزو امن‌ترین مرزها است؛ افراد مشکوک به ویروس کرونا در نوار مرز قرنطینه می‌شوند

امیر سعید اثنی‌عشری، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سال نو از از نیروهای مرزبانی به‌عنوان ادامه‌دهندگان واقعی راه شهدا یاد کرد و اظهار داشت: همه مردم جامعه زحمات مرزبانان را ارج می‌نهد چراکه امنیت کنونی به برکت مجاهدت سبزپوشان مدافعان امنیت و مرزبانان تحقق یافته است.

وی افزود: نیروهای مرزبانی با اخلاص، معنویت و روحیه بسیجی، از جان خود برای دفاع از کشور مایه می‌گذارند که این نشان از سلحشوری مرزبانان دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: ارتش برای اجرای هم‌افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها آمادگی هرنوع همکاری با مرزبانی را داشته و در راستای مراقبت از مرزها و اقدامات مردم‌یاری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سرهنگ حسینی فرمانده گروه 33 توپخانه ارتش کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک آغاز سال نو، «شجاعت، ‌امانت‌داری، ولایتمداری و مردمی بودن» را ویژگی مرزبان جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: روحیه معنوی و اعتقادی کارکنان مرزبانی را می‌توان به‌عنوان یک الگو مناسب در سطح نیروهای مسلح در کشور دانست.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مرزبانان سخت‌کوش گفت: مرزبانان در تامین امنیت و حفظ حاکمیت مرزهای کشور همواره سربلند و سرافراز بوده و هستند و زحماتشان جای تقدیر است.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه عملیاتی فرمانده مرزبانی استان پیاده کردستان نیروهای مسلح تبریک سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی