Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ عباس ملازینلی اظهار کرد: این برنامه با محوریت واحد فرهنگی سازمان و با هماهنگی مدیریت بیمارستان شهید صدوقی برگزار شد تا تجدید روحیه‌ای برای بیماران و پرستاران درگیر با بیماری کرونا باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از زبان هنر و به ویژه موسیقی یکی از راه‌های ایجاد شادی و نشاط در بازه زمانی کنونی است، افزود: این گروه با اجرای موسیقی اصیل جنوبی در محوطه بیمارستان تلاش کرد تا لحظاتی شاد را برای پرستاران و بیماران نظاره‌گر از پشت پنجره‌ها ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: این سازمان از آغازین روزهای شیوع این بیماری در راستای مأموریت‌های خود کارهایی کرده است و آموزش شهروندان یکی از مهم‌ترین وظایفی بود که در این مدت از طریق تولید محتواهای بصری و چند رسانه‌ای در سطح شهر و شبکه‌های اجتماعی انجام دادیم که امیدواریم مؤثر واقع شده باشد.

وی با اشاره به آمار بالای شیوع این بیماری در شهر ضمن دعوت از شهروندان به ماندن در منازل تصریح کرد: تنهای راهی که در حال حاضر جوابگوی مقابله با این بیماری بوده قرنطینه خانگی است که قطعاً رعایت این مهم از سوی شهروندان فهیم یزدی جدی گرفته می‌شود.

ملازینلی با قدردانی از کادر درمانی و پزشکی که این روزها شبانه روز به مردم خدمت می‌کنند، تاکید کرد: اقدامات آموزشی و فرهنگی از سوی این سازمان تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

46

کد خبر 1368483

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم.

ناصحی گفت: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 6095069 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند