Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از لغو مسابقات باشگاهی و ملی در ایران به علت شیوع کرونا، قراردادهای تجاری سازمان لیگ و تیم‌های لیگ برتری فوتبال تعلیق شد.

به گزارش مشرق، کرونا از زمان حمله به اقصی نقاط جهان، موجب سقوط برخی بنگاه‌های تجاری و به طور کلی ضعف در اقتصاد جهانی شده است. در پی این اتفاق و با تعطیلی مسابقات ورزشی، قراردادهای تجاری و منابع درآمدزایی تیم‌های لیگ‌برتری در ایران نیز با سد محکمی به نام کرونا مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تیم‌های فوتبال در ایران به علت نبود ساختار حرفه‌ای و پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی با مشکلات عدیده مالی مواجه هستند و بعضا قادر به پرداخت مطالبات کادر فنی و بازیکنان خود نیستند، کرونا موجب شده تیم‌ها نتوانند به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و مربیان عمل کنند. در نبود حق پخش تلویزیونی، تنها امید این تیم‌ها به درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی کنار زمین و روی البسه ورزشی و همین طور بلیت فروشی مسابقات خود بود که در حال حاضر درآمد تیم‌ها به صفر رسیده است.

با توجه به پرداخت نشدن منابع مالی به تیم‌ها، اکنون سازمان لیگ و به خصوص تیم‌های استقلال، پرسپولیس و برخی تیم‌های لیگ برتر با بحران پرداخت مطالبات بازیکنان خود مواجه شده‌اند. در هفته‌های اخیر دو تیم سرخابی پایتخت نتوانستند مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و وضعیت نه چندان خوبی بر این تیم‌ها حاکم شده است.

هر دو تیم امیدوارند منابع مالی را از طریق اعضای هیات مدیره و خارج از چرخه قراردادهای تجاری تامین کنند. البته برخی تیم‌ها از جمله بارسلونای اسپانیا به دنبال جلب رضایت برخی از بازیکنان خود برای کاهش دستمزدها هستند که می‌تواند راهکاری برای حل مشکلات تیم‌های ایرانی هم باشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا استقلال پرسپولیس قرارداد تجاری لیگ برتر قراردادهای تجاری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان