Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:22:40 GMT

افزایش ۵۰ درصدی پسماند شهری در ایلام

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۱۱۶

افزایش ۵۰ درصدی پسماند شهری در ایلام

طالب صادقیان شهردار ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در اولین روز کاری سال ۹۹ با اشاره به شیوع کرونا در استان و اهمیت رعایت بهداشت و نظافت شهر اعلام کرد : از ابتدای سال نو شهرداری ایلام با حداکثر نیرو‌های خدمات رسان خود در حال نظافت شهر ایلام و خدمت به همه‌ی هم استانی‌های ایلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به شیفت بندی نیرو‌های کارمند شهرداری اشاره کرد و گفت : نیرو‌های اداری این سازمان بنابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان ایلام در محل کار خود حاضر و در حال خدمات رسانی به همه‌ی همشهریان هستند.

طالب صادقیان افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع در شهر ایلام نیز نیرو‌های شهرداری بصورت شیفت بندی در محل کار حاضر و به مردم خدمت ارائه می‌کنند.

شهردار ایلام همچنین با اشاره به اجرای طرح در خانه ماندن در شهر ایلام، اظهار کرد: اجرای این طرح موجب افزایش ۵۰ درصدی پسماند خانگی در ایلام شده است.

او افزود: تا پیش از این در ایلام روزانه ۲۰۰ تن زباله خانگی تولید می‌شد که اکنون به ۳۰۰ تن افزایش یافته است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار ایلام پسماند شهری رعایت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد