Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:11:21 GMT

دیدنی‌ها| از مشت آخر فخیم زاده تا فیلمی به شیرینی نبات

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۳۳۴

دیدنی‌ها| از مشت آخر فخیم زاده تا فیلمی به شیرینی نبات

روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی ، وسوسه خروج از خانه و ترک قرنطینه خانگی ، بیشتر از هر زمان دیگری ، احساس می شود. برای این روزها که حساسیت زیادی در سرنوشت افزایش آمار کرونا دارد برای خانه ماندتان پیشنهاد دیدنی های ویژه ای داریم.

گروه تفریح و نشاط؛ روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی ، وسوسه خروج از خانه و ترک قرنطینه خانگی، بیشتر از هر زمان دیگری ، احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این روزها که حساسیت زیادی در سرنوشت افزایش آمار کرونا دارد ، پیشنهاد دیدنی های ویژه ای داریم.

در این گزارش از بسته پیشنهادی برای کودکان شروع کرده و به معرفی فیلم های کمدی و درام ایرانی و خارجی می پردازیم.

 

پیشنهاد به کودکان: انیمیشن باب اسفنجی در شهر تصادفی

باب اسفنجی از آن دسته انیمیشن هایی است که کودکان، به تماشای آن علاقه مندند و دست رد بر سینه آن نمی زنند. باب‌اسفنجی  یک سریال تلویزیونی انیمیشنی است که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. از جمله فیلم‌های کوتاه بچّه‌ها بوده و دارای طرفداران زیادی است.

سفارش همبرگری از سرزمین تصادفی به رستوران خرچنگ شده و باب تصمیم دارد که این سفارش را به آنجا ببردکه ماجراهایی برای او رقم می خورد و آخرین نسخه سینمایی این انیمیشن را رقم می زند. این انیمیشن محصول سال 2020 است و به فارسی دوبله شده است.

 

نبات به شیرینی رابطه پدر و فرزندی

«نبات» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی و به تهیه‌کنندگی هوشنگ نوراللهی محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. این فیلم برای نخستین بار در اردیبهشت ۱۳۹۸ در بخش بازار جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. در نبات بازیگرانی چون شهاب حسینی, نازنین فراهانی, ستایش محمودی, معصومه رحمتی, تینا اسدی به ایفای نقش پرداخته اند .

در فیلم نبات ، سعید، مرد چهل و چهار ساله‌ای که همسرش را سال‌ها پیش در یک سانحه از دست داده، با دختر دوازده ساله‌اش نبات زندگی آرام و شیرینی را در تهران سپری می‌کند. با ورود ناگهانی زنی به زندگی نبات، سرنوشت همهٔ آن‌ها دستخوش تغییراتی می‌شود

این فیلم با موضوعی اجتماعی تولید شده و بازیگرانی چون باران کوثری ، سارا بهرامی ، الهام کردا ، پردیس احمدیه ، رؤیا افشار و  جمشید هاشم‌پور در آن حضور دارند.

 

 

آسک، مستندی از مردان کهن ایرانی

آسک به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری ساخته شده و روایتگر داستان زندگی پیرمرد جنوبی٨٠ ساله است که خداوند نیروی تعبیر خواب به وی داده است؛ در واقع پیرمرد به کوه می‌رود و با لمس و چشیدن طعم سنگ‌ها، سنگ موردنیاز خود را پیدا و آن‌ها را استخراج می‌کند، سپس با ابزار ابتدایی مانند اره دستی و تیشه، ظروف جنوبی مثل سنگ نان‌پزی و هاون درست و با فروختن آن‌ها امرار معاش می‌کند.

کسانی که به فیلم مستندهای با موضوعات خاص علاقه دارند ، توصیه می شود این فیلم را ازدست ندهند.

 

 

با مشت آخر بخندید

مشت آخر فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. و بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده ، گوهر خیراندیش ، احمد نجفی ، رامین راستاد ، گلناز خالصی ، حمیدرضا قلی خانی ، سیاوش معمارزاده و آتنا مهیاری در فیلم مشت آخر به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم مشت آخر داستان پیر مردی است که از سالهای دور تا کنون در کاراته تبحر بسیار بالایی را دارد ولی جهت امرار معاش تظاهر به فرتوتی میکند و در خیابان ها با دستیارش به صورت سوری معرکه دعوا به راه می اندازد و مردم جهت کمک سعی در جدا کردن آنها میکنند که در این میان دستیارش از شلوغی فضا کمک گرفته و جیب مردم را میزنند.

 

روزی روزگاری در هالیوود، یک پیشنهاد اسکاری

روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال 1969 و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و داستان یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جست‌وجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند. لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و مارگو رابی سه بازیگر اصلی فیلم هستند.

این فیلم هم از فیلم های اسکار گرفته امسال است و توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند. البته این فیلم فقط به افراد بالای 18 سال توصیه می شود.

در قسمت های بعدی به معرفی فیلم های بیشتری می پردازیم و برای کسانی که فیلم های سال های دور و نوستالژیک علاقه دارند نیز پیشنهاد ویژه داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده کودکان فیلم تعطیلات نوروزی مشت آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • (تصویر) شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • شيرينی فرانسه رفع پلمب شد