Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر مهاجم صرب تیم فوتبال رئال مادرید به تهدید شدن فرزندش از سوی رئیس جمهور صربستان واکنش جالبی نشان داده است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پدر لوکا یوویچ به تهدید شدن فرزندش از سوی رئیس جمهور صربستان به خاطر ترک قرنطینه در بلگراد واکنش خونسردانه‌ای نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوویچ پس از ترک مادرید به صربستان برگشت و طبق ادعای خودش به تصور اینکه معیارهای امنیتی و بهداشتی بلگراد همسان با معیارهای بهداشتی مقامات مادرید است، از قرنطینه خانگی خارج شد و الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان هم به او هشدار داد اگر بار دیگر اقدام به چنین کاری کند بازداشت خواهد شد.

یوویچ نه تنها به خاطر ترک قرنطینه خانگی در صربستان بلکه به دلیل خروج از قرنطینه در مادرید مورد انتقاداتی واقع شد به خصوص که چندی پیش اعلام شد یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل تمامی اعضای باشگاه قرنطینه شدند.

 پدر او میلان یوویچ اما واکنش خونسردانه‌ای به این انتقادات نشان داد و تأکید کرد که پسرش مرتکب هیچ تخلفی نشده است. او درباره لوکا یوویچ که بعد از منفی شدن تست کرونایش از کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید اجازه گرفت تا به بلگراد برگردد و در جشن تولد همسرش شرکت کند به شبکه پلاس آنلاین گفت: لوکا دو بار تست کرونا داد و هر دو بار نتیجه آنها منفی شد. به همین دلیل او توانست به صربستان برگردد. الان اما همه طوری به او نگاه می‌کنند که انگار یک مجرم جانی است. اگر قرار باشد به زندان برود، خب می‌رود.

وی ادامه داد: من کاملاً با صحبت‌های رئیس جمهور و نخست وزیر موافقم اما حرف‌های آنها زمانی در مورد لوکا صدق می‌کند که او مرتکب خلافی شده باشد. اگر او مرتکب تخلف شود، من از بازداشت او دفاع می‌کنم اما او از زمانی که به بلگراد آمده در خانه بوده است. در ضمن همسر او صوفیا باردار است و به همین دلیل نمی‌توانست برای گرفتن جشن تولد به خارج از منزل برود. یکسری عکس‌ها از لوکا و صوفیا منتشر شده که آنها را در حال خوشگذرانی (در فضای بازی) نشان می‌دهد اما این عکس‌‌ها مربوط به حضور آنها در اسپانیا است.

هشدار جدی رئیس جمهور صربستان به بازیکن رئال مادرید درباره ترک دوباره قرنطینه

لوکا یوویچ شخصاً نیز چندی با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بابت جنجالی که به راه انداخته است، عذرخواهی کرد اما مدعی شد؛ متفاوت بودن معیار‌های امنیتی و بهداشتی در بلگراد و مادرید باعث این اتفاق شده است. پدر یوویچ در حالی مدعی شد فرزندش از زمان ورود به بلگراد از قرنطینه خارج نشده که بازیکن رئال مادرید این موضوع را رد نکرد و در واقع در صحبت‌هایش به صورت غیرمستقیم  به نقض برخی معیارهای امنیتی (اقداماتی که تصور می‌کرد مجاز بوده‌اند) اذعان داشت.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال صربستان ویروس کرونا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صربستان ویروس کرونا رئال مادرید فدراسیون فوتبال صربستان ویروس کرونا رئال مادرید رئیس جمهور صربستان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا برابر خیرونا در رقابت‌های لالیگا باعث شد که قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات مسجل شود و بازیکنان و هواداران این تیم پس از آن به جشن و خوشحالی مشغول شوند.

بسیاری از آنها با انتشار تصاویری در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از آنها وینیسیوس بود که از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر طعنه سنگینی به بارسلونا زده باشد.

این بازیکن برزیلی که در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران بارسا با توهین‌های نژادپرستانه و آرزوی مرگ روبه‌رو شده پستی را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازنشر کرد که ستاره‌های جوان رئال مادرید را نشان می‌داد و تعداد جام‌هایی که آنها در طول این مدت کسب کرده بودند را شمرده بود.

وینیسیوس توضیح کوتاهی درباره این پست نوشت: «عصر جدید» اما این جمله در واقع تنه سنگینی به بازیکنان بارسا بود چون بسیاری از آنها پس از پیروزی تیمشان برابر رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام فصل گذشته از عبارتی مشابه استفاده کرده بودند و این بازیکن در واقع این موضوع را در این شب تلخ برای بارسا به آنها یادآوری کرد.

دیگر خبرها

  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025