Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:14:08 GMT

اتحاد داخلی با تکیه بر شعار سال محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۴۴۴

اتحاد داخلی با تکیه بر شعار سال محقق می‌شود

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: در سال پیش رو همه دستگاه‌ها باید از جهات مورد نظر مقام معظم رهبری انسجام داخلی را در حد اعلای خود انجام دهند؛ اتحاد داخلی با تکیه بر شعار سال محقق می‌شود و توطئه‌های دشمنان را از بین خواهد برد.

‌«حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید» اظهار کرد: در چند سال اخیر همه سال‌هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شدند سمت و سویی اقتصادی داشتند و این به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه سال ۹۸ از لحاظ تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سال سخت و دشواری بوده است افزود: علی‌رغم همه هماهنگی‌های کشورهای مختلف با استکبار جهانی، کشور ما از نظر اقتصادی و تولید فعالیت‌های رضایت‌بخشی داشته است، هر چند که در سال پیش رو باید گام استوارتری برداشته شود و هماهنگی‌های دشمنان را متلاشی کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه نمی‌توان امیدی به آمریکا و اروپاییان داشت تصریح کرد: همه قوا و قدرت خود را باید روی توان داخلی بگذاریم؛ این اتکا به توان داخل نشان از قطع ارتباط با جهانیان نیست اما عدم اتکا به خارج نتایج بسیار مفیدی برای کشور به‌وجود خواهد آورد.

 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه پدید آمدن ویروس کرونا درس‌های فراوان اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی برای ما به همراه داشت اضافه کرد: در کشوری همانند آمریکا که داعیه‌دار ابرقدرتی در جهان دارد شاهد بودیم که مردم با هجوم به مراکز خرید، هرج و مرج فراوانی را به‌وجود آوردند در حالی که چنین اتفاقی در کشور ما رخ نداد و نخواهد داد و این همان فرهنگ غنی مردم ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه قرآن به صبرکنندگان بشارت داده است عنوان کرد: در سال پیش رو همه دستگاه‌ها باید از جهات مورد نظر مقام معظم رهبری انسجام داخلی را در حد اعلای خود انجام دهند؛ اتحاد داخلی با تکیه بر شعار سال محقق می‌شود و توطئه های دشمنان را از بین خواهد برد.

 

استاد حوزه های علمیه خوزستان در پایان اذعان داشت: مردم و مسئولان با تکیه بر اخلاق‌مداری در سیاست، اقتصاد و تولید علم و همچنین روابط اجتماعی را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از بحران‌ها عبور کنیم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال جهش تولید جهش تولید آیت الله حسن زاده تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی برای فصل بعد

روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات از احتمال بازگشت مهدی قایدی به الاهلی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل