Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:03:43 GMT

سردار آزمون نامزد بازیکن ماه لیگ برتر روسیه شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۶۰۰

سردار آزمون نامزد بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون (زنیت سن‌پترزبورگ)، الکساندر کوکورین و کریستین نوبوآ (سوچی)، الکساندر گبلوف (یوفا) و گریگور کریخوویاک (لوکوموتیو مسکو) ۵ نامزد بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه هستند. بهترین بازیکن از طریق نظرسنجی عمومی در رسانه رسمی این رقابت‌ها انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون با وجود بیماری در ماه مارس در ۳ بازی برای تیم زنیت سن‌پترزبورگ به میدان رفت که حاصل آن به ثمر رساندن ۳ گل و دادن یک پاس گل بود. آزمون با ۱۰ گل زده یکی از مدعیان تصاحب عنوان آقای گلی فصل جاری لیگ برتر روسیه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت سردار آزمون تابناک ورزشی لیگ روسیه زنیت سنت پترزبورگ کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت سردار آزمون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌