Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:13:49 GMT

۶۰۰ تن ماسه و نمک در سطح گردنه‌های قزوین پخش شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۸۷۱

۶۰۰ تن ماسه و نمک در سطح گردنه‌های قزوین پخش شد

جواد حق‌لطفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بارش برف در سطح گردنه‌های آوج، هجیب و کوهین بودیم که با تلاش راهداران عملیات نمک پاشی و برف‌روبی تا صبح روز گذشته ادامه داشت.

وی تصریح کرد: سه تیم عملیاتی با بهره‌مندی از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری و ۵۰ راهدار در عملیات نمک پاشی و برف‌روبی جهت بازگشایی معابر اصلی و فرعی استان حضوری فعال و شبانه‌روزی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با تلاش نیروهای راهداری خوشبختانه هیچ یک از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان قزوین در بارش‌های اخیر مسدود نشد.

حق لطفی با بیان اینکه هم اکنون تردد در سطح راه‌های استان عادی و روان است، تاکید کرد: با توجه به بروز مشکلات بهداشتی اخیر و تاکید مسوولان کشور مبنی بر خانه ماندن مردم و خودداری از سفرهای بین شهری، به شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت سفر، رعایت مقررات رانندگی و حفظ فاصله طولی با خودروهای مقابل به رانندگان توصیه می‌شود.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف استان قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر امور عشایری آبدانان گفت: در این شهرستان ۵۲۰ کیلومتر راه عشایری وجود دارد که در بارش‌های اخیر حدود ۲۵۰ کیلومتر آن آسیب دیده است.
 نوروزی افزود: یکی از راه‌هایی که به صورت جدی آسیب دیده؛ راه عشایری دال زرین در مناطق عشایری هزارانی است. 
وی اضافه کرد: این راه از رودخانه دویرج می‌گذرد که بدون پل و ابنیه فنی است و با بارش باران حجم آب رودخانه بالا می‌آید.
 نوروزی اظهار کرد: عشایر از داخل رودخانه برای خانواده و دام هایشان آذوقه می‌برند و تا مشکل پل حل نشود، ۳۵ خانوار عشایری که در آن سوی رودخانه زندگی می‌کنند در مواقع طغیان رودخانه با مشکل مواجه می‌شوند.
 نوروزی مدیر امور عشایری آبدانان تشریح کرد: برای ساخت پل به اعتبار نیاز است که باید تأمین شود.
معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایری استان، گفت: استان ایلام ۲۵۰۰ کیلومتر راه عشایری دارد که بیش از ۲۰۰۰خانوار از این راه‌ها استفاده می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در بارش‌های اخیر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آسیب جدی دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش برف بهاری در گردنه چری
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان