Web Analytics Made Easy - Statcounter

زراعتیان از شناسایی و دستگیری ۸۵۵ نفر سارق در سال گذشته در شهرستان مرودشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل زراعتیان» گفت: برخورد قاطع و جدی با سارقان و هنجارشکنان یکی از اولویت‌های اصلی سال گذشته در انتظامی مرودشت بود که با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در سطح شهرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مرودشت افزود: در همین راستا ماموران در یک سال گذشته پس از شناسایی منازل و پاتوق‌های تعدادی از سارقان، با اکیپ‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این مكان‌ها کردند و موفق شدند تعداد 855 نفر سارق را دستگیر و بیش از یک هزار و 131 فقره انواع سرقت را کشف کنند.

زراعتیان افزود: دستگیری سارقان در سال گذشته در مقایسه با سال 97 به میزان 23 درصد افزایش و همچنین کشفیات سرقت نیز در این بازه زمانی نیز از رشد 15 درصدی برخوردار بوده است.

وی خاطر نشان كرد: در سال قبل دستگیری 682 محکوم سابقه دار متواری و تحت تعقیب كه جرایمی از قبیل سرقت، حمل و نگهداری مواد مخدر، کلاهبرداری، فروش مال غیر، شرب خمر، ایجاد مزاحمت، نزاع و درگیری دسته جمعی، تصرف غیر قانونی، خیانت در امانت و چک بلامحل در پرونده آنان بود نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی مرودشت در سال جاری نیز می‌باشد و پلیس در این راستا به صورت شبانه روزی برای برخورد با مجرمان و فراهم كردن امنیت و آرامش شهروندان گام خواهد برداشت. 

وی با بیان اینكه تولید و ارتقا امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر است، از شهروندان درخواست كرد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرودشت نیروی انتظامی فارس کاهش سرقت سرقت سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد