Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:43:38 GMT

عملیات اجرایی واحدهای مشارکتی طرح اقدام مسکن

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۶۲۶۹

عملیات اجرایی واحدهای مشارکتی طرح اقدام مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازیَ، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۴۲۰ واحد در قالب دو سایت ۸۸ و ۱۳۰ هکتاری خبر داد.

پدرام صمیمی فر، با اشاره به سهمیه ۲۰ هزار واحدی شهر جدید پرند از طرح اقدام ملی تولید وعرضه مسکن، گفت: در جهت برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در دو قالب مشارکتی و فروش اقساطی، برنامه‌های خودمان را پیش می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص بحث‌های مشارکتی یک سایت ۸۸ هکتاری با ظرفیت سه هزار و ۴۲۰ واحد و یک سایت ۱۳۰ هکتاری به ظرفیت حدود چهار هزار واحد مسکونی در دستور کاراست که سایت ۱۳۰ هکتاری با مشارکت بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح در حال آماده شدن است و علاوه بر احداث واحدها، آماده سازی و احداث خدمات مرتبط نیز در مقیاس مرکزمحله شامل دو باب مدرسه، یک درمانگاه بزرگ مقیاس، مسجد، واحدهای تجاری و پارک ۳۷ هکتاری همزمان با ساخت واحدها در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند عنوان کرد: برنامه‌های مربوط به واحدهای مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن در پرند آغاز شده است؛ در این راستا سایت ۱۳۰ هکتاری نزدیک به ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی یک پروژه ۴۶۰ واحدی در سایت ۸۸ هکتاری شروع شده است و سایر پروژه‌ها نیز در مرحله انعقاد قرارداد و صدور پروانه از شهرداری است.

صمیمی فر، یکی از مشکلات در مسیر پیشبرد اهداف طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید را موضوع صدور پروانه خواند و عنوان کرد: با توجه به اینکه تا پروانه ساخت صادر نشود ما امکان ساخت واحدها را نداریم، امیدواریم شهرداری و وزارت کشور صدور پروانه ساخت واحدهای این طرح ملی را سرعت ببخشند و ما بتوانیم عملیات اجرایی را دنبال کنیم.

کد خبر 4885331

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن وزارت کشور ویروس کرونا سال جهش تولید بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بورس وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام قیمت دلار گمرک ایران ماسک طبی حقوق و دستمزد عبدالناصر همتی عملیات اجرایی طرح اقدام اقدام ملی شهر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند  در گفتگو با بیان اینکه  هدف دولت آن است که آن بخش از مردم که صاحب مسکن نیستند را خانه دار کنند و با توجه به آنکه این روش و اقدامات برای دولت گران تمام می شود بنابراین تمامی اهداف دولت آن است که در اجرای این طرح سوداگران  مسکن را حذف و مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد افزود: در ین طرح با توجه به آنکه قیمت زمین برای متقاضیان حذف می شود بنابراین تمام تلاش بر این اساس است که مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد .

وی افزود: متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده اند در حال حاضر هیچ قرارداد مشخصی در دست ندارند و تنها در اولویت تخصیص پروژه قرار گرفته اند و اگر متقاضیان در طول روند اجرای پروژه امکان تامین منابع مالی خود رانداشته باشند ناچار مجبور به جابه جایی و یا حذف متقاضیان هستیم بنابراین خرید وفروش  امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع است.

صیادی بیان کرد: خرید وفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن  کار اشتباهی است و به هیچ عنوان متقاضیان این اقدام را انجام ندهند و اگر قصد انجام این اقدام را داشته باشند برای سایر پروژه های مسکونی تنها از طریق قانون پیش فروش مسکن انجام دهند که برای این اقدام هم  تشریفات خاص خود را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند