Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه با اشاره به دستور کار جلسه و اخطاریه‌ها و هشدار‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان  خوزستان در خصوص پیش بینی بارش‌ها گفت: پیمانکار پروژه احداث و بازسازی سیل بند‌های رودخانه کرخه در این شهرستان، نسبت به احداث و بازسازی سیل بند‌ها در این شهرستان با توجه به اولویت‌های تعیین شده اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سازمان آب و برق استان خوزستان و سازمان جهاد کشاورزی استان باتوجه به مصوبات اخیر استانی، نسبت به ترمیم و بازسازی و همچنین نصب سازی بتنی (دریچه) و لوله گذاری در زهکش‌های تخلیه آب کشاورزی منتهی به رودخانه اقدام کند.

هاشمی زاده اظهار داشت: همچنین به منظور مقابله و پیشگیری از تلفات ناشی از سیل، جهاد کشاورزی ضمن شناسایی زهکش‌های آسیب پذیر و حادثه خیز منتهی به رودخانه کرخه، جهت بسته نمودن زهکش‌ها در شرایط اضطراری و هنگام بالا آمدن آب رودخانه اقدام لازم به عمل آورند.

براساس این گزارش؛ افزایش ورودی آب به سدهای خوزستان از بالادست طی روزهای گذشته، سبب افزایش خروجی سدها و افزایش دبی رودخانه های کارون، دز و کرخه شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران هشدار هواشناسی ترمیم سیل بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم

روستای سنقرآباد در شهرستان درگزین استان همدان واقع شده است. وجود گاوداری در این روستا به دو دلیل اهالی را رنجیده خاطر کرده است. به گفته شهروند خبرنگار ما از یک سو این گاوداری در زمین های جنگلی، کشاورزی و در بستر رودخانه بنا شده است و از سوی دیگر آب رودخانه این روستا به لطف گاوداری آلوده گشته است و بوی نامطبوعی از آن ناشی می شود.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی وضعیت این رودخانه را به نمایش گذاشته است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید. تو روستای ما یه گاوداری شش هزار رأسی وجود دارد. اما این گاوداری را روی زمین‌های جنگل بانی و کشاورزی است. بستر این رودخانه آلوده شده و این آب دو سه کیلومتر جاری و جذب زمین می‌شود. آب این رودخانه کاملا آلوده است و گوسفندان ما که از این آب سیراب می شوند و تمام این محیط در معرض خطر است. بوی نامطبوع آبی که از این گاوداری خارج می شود بسیار آزار دهنده است خواهش می کنم رسیدگی کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - همدان

بیشتر بخوانید:

تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند