Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو باخبرنگار ایرنا افزود:متولیان موکب‌های اربعین حسینی با هماهنگی و درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان کار ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و پرتردد را با هدف جلوگیری از شیوع ویروس مرگبار کرونا در همه شهرهای استان شروع کرده و به صورت مستمر این کار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از پزشکان ، پرستاران ، بهیاران و مجموعه کادر درمانی خوزستان که در صف مقدم مبارزه با ویروس مرگبار کرونا قرار دارند گفت:موکب‌های اربعین حسینی کار پخت بخشی از غذای مورد نیاز مراکز درمانی خوزستان را نیز انجام می‌دهند.
رییس کمیته تغذیه ، اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه موکب‌های اربعین در تهیه و توزیع ماسک و دستکش بهداشتی برای شهروندان و مراکز درمانی با مجوز و درخواست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌دهند ادامه داد موکب‌های اربعین با روحیه بسیجی آماده خدمت رسانی به مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده و در صورت نیاز موکب‌های بیشتری آماده خدمت رسانی هستند.
وی توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه مبارزه با ویروس کرونا و در این پیوند نصب بنر برای بالا بردن سطح آگاهی مردم در سطح میدان‌ها و مکان‌های عمومی را از دیگر ابعاد خدمت رسانی موکب‌های اربعین حسینی به مردم بیان کرد.    
موکب‌های اربعین حسینی در جریان سیلاب بهار سال ۱۳۹۸ خوزستان و سیل بهمن پارسال سیستان و بلوچستان به صورت خودجوش وارد عرصه امدادرسانی به مردم آسیب دیده شدند.
تاکنون شمار زیادی از گروه‌های جهادی ، بسیجی و تشکل‎‌های مردم نهاد خوزستان در امر مبارزه با شیوع ویروس کرونا وارد عمل شده‌اند.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، تا روز سه شنبه افراد مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان به ۵۰۲ نفر رسیده که از این تعداد ۶۵ نفر جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها موکب اربعین ویروس کرونا ستاد بازسازی عتبات عالیات پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین ویروس کرونا ستاد بازسازی عتبات عالیات موکب اربعین ویروس کرونا ستاد بازسازی عتبات عالیات موکب های اربعین حسینی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد