Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه پنجم فروردین ۶۷ نفر است.‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده، سه مورد ساکن شهرستان بوشهر شامل سه خانم ۲۷ ساله، ۴۳ ساله و ۴۵ ساله است که خانم ۲۷ ساله داری سابقه سفر به خارک به همراه همسر خود را دارد و خانم ۴۳ ساله نیز همسرش در تهران کار می‌کند که همکاران همسرش در تهران نمونه آزمایش آنها مثبت اعلام‌شده بود، خانم ۴۵ ساله نیز دختر وی از تهران برگشته بود که هر سه نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نفرات جدید دیگر نیز که نمونه آزمایش ویروس کرونای آن‌ها مثبت اعلام‌شده دو خانم ۳۹ ساله و ۷۰ ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند که خانم ۳۹ ساله یکی از بستگانشان از مأموریت تهران برگشته بود و خانم ۷۰ ساله نیز مبتلا به بیماری کلیوی است و فامیل یک از افرادی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام‌شده که هر ۲ نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی است.

دکتر کشمیری با بیان اینکه تا امروز ۶۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۶۷ نفر) تاکنون ۵۸ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با درخواست از مردم برای پرهیز سفرهای درون و برون استانی، گفت: امروز امر به معروف در خانه ماندن و نهی از منکر دوری از اجتماع است.

سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس

دکتر کشمیری با بیان اینکه از هم استانی‌های گرامی درخواست می‌شود از شهر خود به بهانه‌های مختلف از شهر خارج نشوند، افزود: سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس است، بنابراین در خانه بمانید و عامل مرگ دیگران نشوید.

ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم، اضافه کرد: امسال احترام به بزرگ‌ترها، نرفتن خدمت ایشان است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.

کد خبر 4885303

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان تهران بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی نوروز شهرکرد حوادث چهارشنبه سوری بارش باران قزوین شیراز مثبت اعلام شده ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • آیا می شناسیدش؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند