Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:49:01 GMT

رفیعی:تست کرونا دادیم و از فردا شروع می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۷۴۲۷

رفیعی:تست کرونا دادیم و از فردا شروع می‌کنیم

سروش رفیعی می‌گوید که سلامتی انسان ها از هر مسابقه و فوتبالی مهم تر است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که شجاع خلیل زاده خبر ازدواج سروش رفیعی را در آنتن زنده نوروز فوتبالی گفت، رفیعی روی خط آمد و درباره تبریک ازدواجش، تشکر کرد و همچنین صحبت کوتاهی را نیز انجام داد. وی در ابتدا به کری خوانی شجاع درباره بازی های کامپیوتری صحبت هایی را انجام داد و در مورد شروع تمرینات سپاهان نیز گفت: وی ما امروز یک سری تست پزشکی داریم و در گروه های مختلف می‌رویم و کارهای پزشکی انجام می‌شود و اگر مشکلی نباشد تمرین را از فردا آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه برنامه قطعی برای شروع لیگ فعلا نداده اند و امیدوارم زودتر تکلیف مشخص شود و مشکلی هم برای هیچ ایرانی به وجود نیاید. 

 

وی افزود: من قبلا هم در این باره (آغاز لیگ) فکر کردم، هرچیزی که در ذهن آدم می‌آید یک چیز نگران کننده دارد. تنها چیزی که الان در کل دنیا اهمیت دارد این استکه مردم خودشان رادر برابر ویروس حفظ کنند چون سلامتی مهم ترین چیز است. شما به هر جایگاهی هم که برسی سلامت نباشی از آن جایگاه لذت نخواهی برد.

 

سروش در پایان با اشاره به سرنوشت مبهم لیگ برتر گفت: باتوجه به این که این تصمیم جهانی است امیدوام فیفا یک تصمیم کلی بگیرد. الان تمام ورزش ها و تمام کارها تعطیل شده چون سلامت و شادابی ملت ها به خطر افتاده. امیدوارم هر اتفاقی که هست، ختم به خیر بشود و مردم در سلامت باشند.

ویروس کرونا فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا ویروس کرونا فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟

به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟» در حال تغییر است، زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است، دیرتر بازنشسته می‌شوند و تا سنین بالاتری همچنان از سلامت جسمی و روحی برخوردارند.

به گزارش جام جم، طبق پژوهشی که نتیجه آن در مجله انجمن سالمندی آمریکا منتشر شد، افراد در اواسط دهه۶۰سالگی معتقدند پیری از ۷۵سالگی شروع می‌شود در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شود.  افرادی که احساس جوانی می‌کنند، معتقدند پیری دیرتر شروع می‌شود. شرک

تحقیقات قبلی نیز نشان داده بود باورهای منفی درباره افزایش سن با افزایش سطح استرس مرتبط است که به نوبه خود می‌تواند خطر حمله قلبی وسکته راافزایش دهد.برعکس افرادی که به پیری نگرشی مثبت دارند، احتمالا کمتر درمعرض ابتلا به زوال عقل‌ هستند ودرمقایسه با افرادی که نگرش منفی درباره افزایش سن دارند، طولانی‌تر عمرمی‌کنند. 

بی‌نظمی‌ها در فضای زندگی در تمرکز وتصمیم‌گیری‌فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت،سطح بهره‌وری و انرژی‌فرد راکاهش می‌دهد. ازنظرکارشناسان، رابطه معکوس میان بی‌نظمی وسلامت روان وجود دارد؛ به این معنی که هرچه زندگی شما به‌هم‌ریخته‌تر باشد، سلامت روان شما نیز آسیب‌پذیرتر خواهد بود.

به همین دلیل ازبین بردن بی‌نظمی‌ها،وضعیت سلامت روان شما را بهبود می‌بخشد.  شاید مشکل درهم و برهم بودن وسایل زندگی شما درمقایسه بامشکلاتی همچون تغییرات آب وهوایی، کوویدـــ۱۹ یا تشدید خشونت‌های جهانی ناچیز به نظر برسد اما کارشناسان تاکید دارند نباید از تأثیرات منفی به‌هم ریختگی درفضای زندگی غافل بود و اصلاح این رفتار یک تخلیه صد درصدی برای سلامت روان محسوب می‌شود.

عواقب بی‌نظمی برسلامت روان، بسیار زیاد و قابل توجه است.از جمله این‌که حافظه را مختل می‌کند و منجر به تثبیت عادات غذایی نادرست می‌شود. فراموش نکنید رفع بی‌نظمی‌ها بیش از آنچه تصور کنید بر سلامت روان شما تأثیرات مثبت و قدرتمندی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود