Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: طرح ضربتی خروج خودرو‌های غیربومی در این شهرستان با هدف کنترل بیش‌تر ویروس کرونا از امروز سه‌شنبه ۵ فروردین ماه آغاز شد.

او با بیان اینکه طرح خروج خودرو‌های غیربومی با همکاری پلیس راهور استان خوزستان آغاز شده و تا پایان بحران کرونا ادامه دارد، اظهار کرد: در این طرح خودرو‌هایی که پلاک شوشتر یا خوزستان نیستند شناسایی و به سمت استان یا شهرستان خود هدایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنوند بیان داشت: این طرح به صورت شبانه‌روزی اجرا می‌شود و به شهروندان توصیه می‌گردد در اجرای آن با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

شهرستان شوشتر در زمینه ابتلا به ویروس کرونا جزو نخستین شهر‌های خوزستان بود که موارد مثبت در آن مشاهده شد، اما با اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی در روز‌های اخیر آمار مبتلایان به این بیماری در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور راهنمایی و رانندگی ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل