Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:35:19 GMT

ادامه تعطیلی در دادگستری ۳ استان کشور

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۷۷۰۲

ادامه تعطیلی در دادگستری ۳ استان کشور

تعطیلی مراجع و محاکم قضایی سه استان قم، گیلان و خراسان رضوی به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا ادامه یافت. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضای خبرگزاری تسنیم؛ در استان خراسان رضوی بر اساس تصمیم پدافند غیرعامل دادگستری استان و تأیید رئیس گل دادگستری خراسان رضوی مقرر شد تا 16 فروردین ماه جاری، کشیک تمام حوزه های قضایی استان به ویژه دادسرها، محاکم کیفری یک و دو به طور تمام وقت در ساعات اداری و غیر اداری فعال و پاسخگو باشند و حضور سایر کارکنان قضایی و اداری که در لیست کشیک نیستند، در این ایام الزامی نیست اما با دورکاری تحت نظارت رئیس حوزه قضایی مربوطه از منفی شدن آمار شعبه خود جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان قم نیز به موجب دستور رئیس کل دادگستری استان، تمام مجتمع های قضایی و واحدهای ستادی در دادگستری قم و سازمان های تابعه به جز واحدهای کشیک تا 16 فروردین تعطیل است.

در استان گیلان نیز به عنوان یکی دیگر از کانون های شیوع ویروس کرونا در کشور، به موجب دستور رئیس کل دادگستری استان همه واحدهای قضایی در روزهای 5 تا 7 فروردین تعطیل است و به امور ضروری در دادسرا با حضور قضات کشیک رسیدگی می شود.

مشاور وزیر بهداشت: هیچ متخصص عفونی یا مرتبط با کرونا بین پزشکان اعزامی به ایران حضور نداشتآخرین آمار کرونا در کشور|8931 بهبودیافته و 1934 جانباخته + نقشه توزیع مبتلایان، بستری‌‌ها و فوتی‌‌هاگزارش| خبری از برخورد سختگیرانه با ناقلان جاده‌ای کرونا نیست؟

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه ویروس کرونا قوه قضائیه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سبا باشگاه خبرنگاران جوان ید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به تعطیلی روزهای هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشورها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشورها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

کد خبر 847165 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد