Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شکری روز سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در مراغه، آخرین وضعیت شهرستان را حاد عنوان کرد و گفت: تحلیل وضعیت بیماری در روزهای آینده و جمع بندی های صورت گرفته نشان دهنده آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان است که نشان می دهد بیماری با علایم حاد در شهرستان افزایش یافته و تعداد فوت شدگان روز به روز بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به رغم اقدامات انجام شده در شهرستان خطر شیوع و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان جدی است.

شکری با تاکید بر خود مراقبتی و ماندن در خانه خاطرنشان کرد: مردم حتی در منزل علاوه بر رعایت بهداشت فردی فاصله لازم در نظر گرفته برای این بیماری را با دیگر افراد رعایت کنند و موارد و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.
وی ادامه داد: اگر شهروندان در خانه مانده و کمک کنند به طور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس گسسته خواهد شد.
وی گفت: برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای اقدامات درمانی و کنترلی در مراغه با جدیت و شدت در حال انجام است.
شکری گفت: تمامی موارد بهداشتی و شرعی فوت شدگان در شهرستان بررسی و تمامی دستگاه های متولی موظف به رعایت آن ها هستند.
وی توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده علایم اولیه بیماری به مراکز پایش و تشخیص مراجعه کنند و منتظر رسیدن بیماری به مراحل حاد نباشند.
فرماندار مراغه محور و اساس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان را کنترل بیماری عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی در خصوص تامین تجهیزات بهداشتی، هدایت و کانالیزه کردن کمک های مردمی، استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان در کمک به دانشکده علوم پزشکی به عنوان جهادگران خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا از اقدامات اصلی دیگری است که با برنامه ریزی در شهرستان در حال انجام است.
شکری به ضدعفونی منازل افراد کرونایی اشاره کرد و گفت: همکاری خانواده های این افراد در راستای ضدعفونی منازل ضروری و الزامی است و در این راستا دانشکده علوم پزشکی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی منازل می کند.
تاکنون ۹۴ نفر در مراغه به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۹ نفر فوت شده اند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت