Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و کمک به سلامت جامعه و کارکنان بانک از تاریخ پنجم تا شانزدهم فروردین ماه تنها شعب مرکزی بانک‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، اسفراین، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان برای موارد ضروری در روزهای غیر تعطیل باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی بیان کرد: سایر شعب بانک‌های استان تعطیل و با تدابیر مدیران استانی و مسئولین شعب، صرفاً امور چکاوک و پول گذاری دستگاه‌های خودپرداز و پشتیبانی ابزارهای الکترونیکی را برنامه‌ریزی کنند.

هدایتی تصریح کرد: مسئولین و کارکنان شعب بانک‌های تعطیل باید به صورت تلفنی آماده باشند، تا در صورت ضرورت شعبه را باز کرده و ستاد بانک‌ها نیز به‌صورت کشیک و با حداقل کادر مشغول فعالیت خواهند بود.

کد خبر 4885002

منبع: مهر

کلیدواژه: بانکداری الکترونیکی استان خراسان شمالی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی نوروز شهرکرد حوادث چهارشنبه سوری بارش باران قزوین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳