Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:11:12 GMT

تنفس سه ماهه پرداخت تسهیلات به کادر درمانی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۷۹۱۸

تنفس سه ماهه پرداخت تسهیلات به کادر درمانی

مدیر عامل بانک رفاه کارگران با تقدیر از تلاش صادقانه کادر درمانی کشور در ایام شیوع کرونا گفت:بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی وحمایت از نظام سلامت کشور، برای پرداخت اقساط،تسهیلاتی در نظر گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، «اسماعیل لـله گانی» گفت: این بانک با هدف پاسداشت خدمات ارزشمند و درخور تحسین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌هایی که در صف مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند، در پرداخت اقساط تسهیلات، تنفس سه ماهه اعمال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک رفاه کارگران به عنوان بانک حامی حوزه سلامت این اقدام را به منظور همراهی و همگامی با مدافعان سلامت کشور و پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که طی روزهای دشوار مبارزه با ویروس کرونا متعهدانه و خالصانه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اقصی نقاط کشور به هم میهنان خدمات درمانی ارایه می‌دهند، صورت داده و اقساط ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت آن ها را با تنفس سه ماهه دریافت می‌کند.

مدیر عامل بانک رفاه کارگزان همچنین درخصوص سایر اقدامات بانک رفاه در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: بانک رفاه کارگران علاوه بر راه اندازی کمپین ارائه خدمات غیرحضوری بانکداری، طبق دستورالعمل بانک مرکزی بازپرداخت اقساط تسهیلات گیرندگانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا توان بازپرداخت ندارد را به سه ماه آخر پس از سررسید تسهیلات منتقل و کسب و کارهای خرد را نیز طبق ضوابط مشمول امهال بدهی کرد.

لـله‌گانی ادامه داد: یکی از راه‌های مقابله با ویروس کرونا استفاده حداکثری از خدمات آنلاین بانکداری دیجیتال به‌ویژه خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران است، از این رو ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین نظیر سامانه‌های اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه‌ کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفن‌بانک رفاه کارگران بدون نیاز به تردد در سطح شهرها گسترش یافت.

بنابراین شهروندان می‌توانند در سراسر کشور برای جابجایی و انتقال پول بین حساب‌های خود و یا سایر افراد، پرداخت قبوض، خریدهای اینترنتی و حتی خریدهای نقدی خود از خدمات گسترده بانکداری دیجیتال بانک رفاه کارگران استفاده کنند و در این روزهای دشوار نیازی به مراجعه به شعب بانک‌ها نیست.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران درخصوص شرایط پیش آمده خاطر نشان ساخت: در حال حاضر کارکنان بانک رفاه تلاش می کنند تا خدمات بانکی به مشتریان همانند گذشته بدون وقفه ادامه یابد و هر روزه ضدعفونی شعب بانک و تجهیزات انجام می‌شود، اما مشکل اساسی درخطر انتقال ویروس کرونا از سوی مشتریان به دیگران است و به همین دلیل توصیه می‌شود در گام نخست اولویت استفاده از خدمات بانکی را به خدمات غیرحضوری داده و در صورت نیاز به شعب بانک رفاه حتی فاصله یک متری اعلام ‌شده از سوی وزارت بهداشت با دیگر مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین پس از شیوع ویروس کرونا در ایران مشکلاتی برای فعالان اقتصادی و به ویژه کسب و کارهای کوچک در بازپرداخت تسهیلات بانکی بروز کرده است که بانک مرکزی برای حمایت از تسهیلات گیرندگان مذکور در شورای پول و اعتبار طرحی را پیشنهاد کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

وی از نامه بانک مرکزی درخصوص ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: بر این اساس بانک مرکزی در نامه ای از مدیران عامل بانک ها خواسته تا اقدامات لازم برای کاهش فشار به کسب و کارها را انجام دهند و برخی اقدامات نیز برای اجرا مطرح شده است.

در این راستا بانک رفاه کارگران در اجرای دستور العمل بانک مرکزی، مشتریان و تمامی دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه که به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا قادر به بازپرداخت اقساط خود در مواعد مقرر نیستند را منوط به آن که بدهی آن ها تا تاریخ اول دی ماه ۱۳۹۸ در طبقه جاری قرار داشته باشد، اقساط تسهیلات دریافتی و نیز اقساط قرض الحسنه آن ها که طی ماه های اسفند ۱۳۹۸، فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ سررسید می شود را پس از پایان دوره بازپرداخت اقساط، دریافت می کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران بانک رفاه بانک بانکداری بانک رفاه کارگران شیوع ویروس کرونا اقساط تسهیلات پرداخت اقساط کادر درمانی بانک مرکزی عامل بانک سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان‌ جنوبی از پرداخت بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا گرامی‌نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان خراسان جنوبی سال گذشته در مجموع 7 هزار و 159 فقره وام به میزان 105 میلیارد و 988 میلیون تومان به تفکیک 501 فقره تسهیلات به ارزش 17 میلیارد و 428 میلیون تومان در حوزه اشتغال و خودکفایی، و مبلغ 21 میلیارد و 827 میلیون تومان تسهیلات مسکن به یک هزار و 161 نفر پرداخت کرده است. 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان‌ جنوبی گفت: علاوه بر این تسهیلات، 5 هزار و 147 فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ 61 میلیارد و 73 میلیون تومان و 350 فقره تسهیلات فرهنگی شامل کمک هزینه تحصیل دانشجویان به مبلغ 5 میلیارد و 660 میلیون تومان پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: این صندوق با هدف تجمیع و مدیریت منابع مالی سازمانی و ظرفیت‌های مالی و اعتباری نیکوکاران از یک‌سو و گره‌گشایی از نیازمندی هموطنان از سوی دیگر گام در عرصه فعالیت پولی و مالی، با نیت غیرانتفاعی و خیرخواهانه گذاشته است و خیرین می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این صندوق علاوه بر برخورداری از اجر معنوی پرداخت تسهیلات به نیازمندان به کاهش صف انتظار اقشار آسیب‌پذیر در دریافت وام قرض‌الحسنه کمک کنند.

ارائه 13 هزار خدمت مشاوره تخصصی به مددجویان خراسان‌جنوبی 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز از ارائه بیش از 13 هزار خدمت مشاوره تخصصی به مددجویان استان در سال گذشته خبر داد. 

 جمشید سورگی گفت: بهره‌مندی همه اقشار جامعه تحت حمایت از  خدمات مشاوره‌ای یک ضرورت در رشد روانی و اجتماعی آنان است و  ارائه خدمات با کیفیت مشاوره‌ای  برای خانواده‌های تحت حمایت در اولویت برنامه‌های این نهاد  قرار دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: 7 مشاور همکار و 11 مشاور برون سپار، ارائه خدمات روانشناسی  و مشاوره‌ای به خانواده‌های تحت حمایت را برعهده دارند.

سورگی با بیان این‌که بیشترین مشکلات مراجعین حوزه مشاوره به ترتیب مربوط به مشکلات خانوادگی و زناشویی، ارتباطی و آموزشی است ادامه داد: در سال گذشته تعداد 13 هزار و 426  جلسه خدمت مشاوره در قالب مشاوره‌های فردی و گروهی  انجام شده است که از نتایج مثبت آن می‌توان به ازدواج مجدد 103 نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست حائز شرایط ازدواج مجدد اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مشاوره درست و به‌هنگام در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: 69 نفر از مددجویان درگیر آسیب اعتیاد پس از دریافت خدمات تخصصی مشاوره و ترغیب به ترک اعتیاد، به مراکز مربوطه معرفی و اکنون بهبود یافته و کماکان خدمات مشاوره‌ای را دریافت تا از بازگشت مجدد آنان به آسیب جلوگیری شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تمامی خدمات تخصصی مشاوره روانشناسی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!