Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عیسی فرهادی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فقط مراکز ضروری از جمله توزیع دارو، مواد غذایی، نانوایی ها و میادین تره بار و سایر اقلام مورد نیاز و ضروری روزمره مردم باز است.

 وی ادامه داد: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ماندن در خانه است، شهروندان حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تهران از تلاش کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و همچنین نیروهای مسلح که در بحث درمان، آماده سازی نقاهتگاه ها و ضدعفحونی کردن اماکن وارد عمل شده اند قدردانی کرد.

فرهادی در خصوص میزان مسافرت های نوروزی نیز  گفت: براساس گزارش ها سفرهای نوروز نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش داشته و این جای تشکر و سپاسگزاری از مردم را دارد.

به گزارش ایرنا، براساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، یکهزار و ٧٦٢ مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ٢٤ هزار و ٨١١ نفر رسید.

تاکنون هشت هزارو ٩١٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.

در طول 24 ساعت گذشته، 122 نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به یکهزارو ٩٣٤ نفر رسید.

تا صبح امروز بیش از 41 میلیون نفر در غربالگری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کرده اند.

توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه مشارکت مردم برای شرکت در تست غربالگری ویروس کرونا از طریق سامانه salamat.gov.ir است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند