Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:09:12 GMT

بزرگترین سقوط تجارت اروپا در تاریخ به علت شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۸۰۰۱

بزرگترین سقوط تجارت اروپا در تاریخ به علت شیوع کرونا

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، داده‌های بررسی جدید شاخص مدیران خرید (پی‌ام‌آی) توسط آی‌اچ‌اس مارکیت نشان می‌دهد اقتصاد منطقه اروپا در ماه مارس به علت تشدید شیوع ویروس کرونا با سقوطی بی‌سابقه روبرو شده است.

این داده‌ها که روز سه‌شنبه منتشر شده نشان‌دهنده سقوط برق‌آسای پی‌ام‌آی کل اروپا از ۵۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ واحد در ماه فوریه، به ۳۱.۴ واحد در ماه مارس است.

این شاخص نشان‌دهنده فعالیت‌های تجاری در بخش خدمات ۱۹ کشور عضو اتحادیه اروپا می‌باشد. رقم بالا ۵۰ نشان‌دهنده رشد و رقم پایین ۵۰ نشان‌دهنده افت است. میزان فاصله زیادی که این شاخص در ماه مارس با رقم ۵۰ واحد ایجاد کرد نشان‌دهنده شدت سقوط سهمگین فعالیت‌های تجاری در منطقه یورو می‌باشد.

این بیشترین سقوط ماهانه در فعالیت‌های تجاری اروپا از آغاز ثبت این شاخص در جولای ۱۹۹۸ تا کنون است. رکود پایین قبلی در سال ۲۰۰۹ و در ماه فوریه اتفاق افتاده بود و این شاخص تا ۳۶.۲ واحد پایین آمده بود.

کد خبر 4885408

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه اروپا تجارت ویروس کرونا سال جهش تولید بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بورس وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام قیمت دلار گمرک ایران ماسک طبی حقوق و دستمزد وزارت راه و شهرسازی نشان دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟

نرخ بیکاری آلمان در ماه آوریل بدون تغییر به ۵.۹ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، آژانس کار آلمان در گزارش خود اعلام کرد که نرخ بیکاری این کشور طی ماه آوریل در شرایط فصلی تعدیل شده به ۵.۹ درصد رسید که مشابه ماه مارس و مطابق با انتظارات است.

تعداد بیکاران به ۲ میلیون و ۷۵۰ نفر رسید که نسبت به ماه قبل ۲۰ هزار نفر کاهش داشت اما نسبت به سال قبل ۱۶۴ هزار نفر افزایش داشت. در شرایط فصلی تعدیل شده، این رقم ماهانه ۱۰ هزار نفر کاهش یافت.

بیکاری که هم به معنی بیکاری و هم افراد تحت تاثیر سیاست‌های بازار کار یا ناتوانی کوتاه‌مدت در کار است، با ۱۱ هزار نفر در سطح فصلی تعدیل شده به سه میلیون ۵۷۲ هزار نفر کاهش یافت و به نرخ ۷.۶ درصد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد