Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@20:21:11 GMT

ورود مسافر و گردشگر نوروزی به دیشموک ممنوع

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۸۲۵۳

ورود مسافر و گردشگر نوروزی به دیشموک ممنوع

با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بخش دیشموک ورود هرگونه گردشگر نوروزی و افراد غیر بومی به دیشموک ممنوع اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک  ورود هرگونه مسافر غیربومی و گردشگر نوروزی به بخش دیشموک ممنوع اعلام شد.

سید جواد پرهیزگار قاضی بخش دیشموک گفت:به جهت مقابله با بیماری کرونا ورود هرگونه گردشگر و مسافر نوروزی و افراد غیربومی به بخش دیشموک ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:به همین منظور محور دیشموک به خوزستان مسدود و محور دیشموک به دهدشت با ایجاد پایگاه غربالگری در دو راهی امامزاده میرسالار(ع) از ورود مسافر نوروزی با همکاری نیروی انتظامی،حوزه مقاومت بسیج،فرمانداری کهگیلویه ،بخشداری دیشموک ،مرکز بهداشت و درمان  ممنوع اعلام گردید.

قاضی بخش دیشموک ادامه داد: از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به بخش دیشموک جلوگیری خواهد شد.

صفا حبیبی فر بخشدار دیشموک گفت: با دستور مقام محترم قضایی محور دیشموک به خوزستان مسدود و محور دیشموک به دهدشت با ممنوعیت گردشگران نوروزی مواجه خواهد شد.

وی افزود: از دستور مقام قضایی در خصوص مسدودی جاده خوزستان و ممنوعیت ورود گردشگر از محور دهدشت به دیشموک تقدیر و تشکر می شود.

بخشدار دیشموک ادامه داد:هیچ گونه مکان سیاحتی و زیارتی در این ایام پذیرای گردشگران نوروزی نخواهد بود و ورود هرگونه گردشگر یا مسافر غیربومی ممنوع است که با دستور مقام محترم قضایی جلوی ورود آنان به بخش دیشموک گرفته خواهد شد.

گفتنی است اعضای شورای شهردیشموک، شهرداری، کمیته امداد، امورصنفی، نمایندگی میراث فرهنگی، بازاریان و بسیجیان در این ایستگاه غربالگری  و ممنوعیت ورود مشارکت دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دیشموک محور دیشموک بخش دیشموک ممنوع اعلام ورود هرگونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته