Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس اسپانیا در دوران قرنطینه برای اعلام هشدار ماندن در خانه به شهروندان از پهپادهای ویژه استفاده خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس اسپانیا در دوران قرنطینه برای اعلام هشدار ماندن در خانه به شهروندان از پهپادهای ویژه استفاده خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از gizmodo، پلیس اسپانیا در طی دوران قرنطینه برای آسان‌تر کردن کار خود از فناوری‌های روز دنیا کمک می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی هفته جاری افسرهای مادرید برای اعلام هشدار قرنطینه و مادند در خانه به مردن از پهپادهای پرقدرتی استفاده کردند.
 
پدرو سانچز به‌عنوان نخست‌وزیر اسپانیا اعلام کرد که کل این کشور به دلیل شروع ویروس کرونا 15 روز قرنطینه خواهد شد. دولت این کشور اعلام کرد که این اقدام در جهت حفاظت شهروندان این کشور در نظر گرفته شده است و از تمامی افراد درخواست کرد که تنها در موارد ضروری از خانه‌های خود خارج شوند.
     
در این میان مدیریت ناوبری هوایی اسپانیا در توییتر اعلام کرد که این سازمان با پلیس مادرید و نیروی هوایی اسپانیا در رابطه با عملیات استفاده از پهپادها در دوران قرنطینه همکاری کرده است. به گفته این سازمان هدف از انجام این کار یادآوری به مردم برای ماندن در خانه بوده است.
 
پس از اعلام قرنطینه پلیس با فشار زیادی مردم را مجبور کرد که در خانه بمانند و به دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط مقامات پزشکی و سلامت احترام بگذارند. افرادی که قرنطینه را در اسپانیا بشکنند با مجازات زندان و جریمه‌ای با سقف 600 هزار یورو روبرو خواهند شد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اسپانیا کرونا پهپاد دوران قرنطینه ماندن در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کارگر گفت: وجود ۱۴ میلیون کار گر در کشورکه با خانواده هایشان به ۵۰ میلیون نفر می‌رسند یعنی تولید درکشور ما بر دوش این قشر زحمت کش است و باید به این قشرکه رکن اساسی تولید و اقتصادن هستند بیشتر توجه شود.
 آیت الله رسول فلاحتی افزود: مناسبت بزرگ اردیبهشت ماه تجلیل از مقام شامخ معلمان و آموزگاران و یادبود شهادت آیت الله مطهری است، شخصیت والایی که انقلاب مانند او را به خود کم دیده است.
وی در ادامه با تجلیل از رسانه ملی و رسانه‌های کشور در انعکاس حرفه‌ای اخبار عملیات وعده صادق گفت : رسانه‌های کشور در انعکاس این اخبار و جنگ رسانه‌ای با رسانه‌های پر تزویر دنیا برنده شدند و دشمن را با شناخت از حیله هایشان خانه نشین کردند.
تجلیل از عملکرد سپاه درعملیات وعده صادق، تاکید به کارفرمایان برای رعایت انصاف در حق کارگران و بررسی مسایل غزه و فلسطین و تلاش‌های امریکا برای به رسمیت شناختن دو کشور فلسطین و اسراییل با وجود مخالفت‌های جهانی از مسایل دیگری بود که در نماز جمعه امروز رشت به آن اشاره شد.

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود